Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Farmen 2024

Skulle Fredrik vinna Farmen då tittar jag inte mer. Lata jobbiga kille 

• Jhannis
    molly50 skrev 2024-03-12 19:39:28 följande:

Familjerna på besök. Glad

Ja familjemedlemmar på besök. En salig blandning, barn. mormor, kompis, halvbror och Fredriks sambo.....
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-03-12 20:05:28 följande:

Undrar vad Fredriks flickvän ser i honom. 

Tror nog när hon sett programmet att hon skäms över hans beteende....Eller jag hoppas hon gör det.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-03-13 12:43:36 följande:

Pers dotter verkade ha fillers lite överallt i kroppen, mest i ansiktet. Hennes äppelkinder var nästan groteska

Tänkte på samma sak Skäms
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-03-13 13:21:02 följande:

Förstekämpe ska utses och denne får göra ett oväntat val enligt tablån, Undrar vad detta val kan betyda

Jag tror att det oväntade är att förstekämpen får välja Storbonden. Och det kommer Tim att göra för han ska ha ut den så kallade sekten. Däremot om det nu blir Per som blir andre kämpe skickar ut Tim.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-03-13 22:33:38 följande:
    Ja, absolut
    Men när Tim säger att han ska chockera så undrar man. Kanske det är Cornelia
    Jag har svårt att tro att Tim väljer Cornelia för det skulle bli då grödor eller husförhör och det skulle nog inte passa Tim.

Däremot tror jag att Tim tänker att Per blir en lätt match i styrka då han är äldre.

Ok om Per åker ut anser jag inte någon kvarvarande är värdiga vinnare. Kvar skulle i så fall vara egoistiska, skrikande, självsäkra, lata ungdomar vissa riktiga mobbare. Ok Levin har inte varit lat, men alldeles för självsäker.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-03-14 15:47:35 följande:
    Tror inte att det blir någon mer storbonde
    Nä det vet jag ....Jag menade att Tim får välja Per som är storbonde eller var tills brevet kom.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-03-14 20:16:39 följande:

Fy fan att Tim fick komma tillbaka! Nu är det ingen värdig vinnare kvar.

Håller med dig nu är mobbarna kvar och Levin som tror att han är bäst i världen i farmarskap och styrka. Cornelia har jag inte gillat från start eller tidigare medverkan heller. Nej skit var årets Farmen.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-03-14 23:59:13 följande:
    Ja,nu är det ingen värdig vinnare kvar. Känns inte roligt att se finalen nu.
    Håller med dig fullständigt. Produktionen har fått som dem velat det duktiga som jobbat och varit vänliga och visat respekt har fått lämna. Det som ställt till med intriger, mobbning och visat sig latast av alla lata människor får skina. Usch för årets Farmen som varit den sämsta någonsin.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-03-16 14:58:41 följande:
    Ok, tittar på sista avsnittet

Robinson börjar direkt efter😀
    Bra att det är sista avsnittet av sämsta Farmen någonsin.

Jag får streema Robinson då jag som vanligt jobbar till 21.00
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-03-16 16:13:42 följande:
    Ja,vi får se. Har tyvärr råkat bli spoilad på facebook så jag tror jag vet vem som vinner ändå,om det stämmer.
    Jag med vet med råkade läsa om vinnaren vilket jag tycker att det är fel att skvallerblaskorna skriver innan finalen ens varit. Men det kanske stod fel...
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-03-17 20:24:29 följande:

Äntligen är Tim och Fredde ute! Skrattande

Ja äntligen slipper man deras pabbel och lathet. Prata kan dom, men att sköta en farm kan dem inte.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-03-17 23:08:50 följande:

Fast jag trodde att det var Cornelia som skulle vinna.
    Enligt den som spoilade så var dte så.
    Men det var,tack och lov,fel. 

Det jag läste om alla deltagare så stod det att "Till sist så tog Levin vinsten i årets Farmen" Och det var på fredag långt innan Finalen kördes i Tv. Så ja jag har tyckt att det var skit att se programmet överhuvudtaget. 

Ingen av det fyra som var kvar var värdiga vinnare då dem alla snackat skit om andra deltagare och då mest skit om Per som ändå varit den som jobbat mest och varit vänlig med alla.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-03-17 23:28:57 följande:
    Ok. Ja,personen som spoilade hade då fel,som tur var.

Nej,ingen av dem var värdig. Men av dem som var kvar så var det rätt person som vann.
    Jag ser fortfarande RÖTT när jag tänker på vad eller hur Levin uppförde sig när Per åkte ut. Det var så löjligt av en vuxen man att skrika och vifta att äntligen är han Per ute och allt vad han sa framför kameran.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-03-18 14:08:40 följande:
    De två verkar inte ha klickat.
    Enligt Levin så ska Per har hånat honom och sagt att alla som var kvar ville ha ut honom.
    Om det stämmer så kan jag på ett sätt förstå.
    Men jag tycker inte det rättfärdigar att han beter sig på samma sätt.
    Man kan inte älska alla,men man kan visa respekt.
    Maxine och Cornelia  från Torpet sa direkt dem kom till Farmen att dem ville ha ut Levin. Det sa dem flera gånger och det var nog det Per sade till Levin. 

Nä alla kommer inte överens med varann, men man kan visa respekt. 

Varken Jennifer, Fredrik, Tim eller Levin har visat respekt.
  • Jhannis

Frågan är om det blir Farmen nästa år om man ska titta över huvud taget då meningen med programmet har inte med meningen att göra. Ingen behöver ta hand om djuren, sköta trädgårdslandet, potatislandet....Det verkar bara vara ett elakt socialt spel om att vara elakast, latast för att håva in en halv miljon.

Tycker synd om djuren och alla det som satt potatisen, sått grönsaker.....

• Jhannis
    Nandez skrev 2024-03-23 16:02:07 följande:
    Tycker inte att den här säsongen varit annorlunda än tidigare säsonger 
    Alla tittare tycker olika och så ska det vara. Jag tycker att det varit den sämsta på länge. Dåliga Farmen har även varit när Naken Janne var med och han killen med det enormt stora glasögonen. Programmet handlar inte om att sköta om en farm eller vem som är bäst på att sköta en Farm. Ordet Farmen borde byta namn.
Svar på tråden Farmen 2024