Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Farmen 2024

Nandez skrev 2024-02-29 20:52:05 följande:

Ha, ha, är Tim lite betuttad i Maxine 

Det visste man från långt tillbaka. Dem har träffats innan inspelningarna och är tillsammans, men båda har spelat att dom inte känner varann. Så jag var inte förvånad att dem sover tillsammans.
  • Jhannis

Man blir skit förbannad när man läser Fredriks intervjuer i media efter att programmet sänts,.....Samma med Jennifers intervjuer.

• Jhannis
    molly50 skrev 2024-02-29 23:13:03 följande:
    Nej,precis. Nej,det tror inte jag heller.
    Maxine och Tim har varit tillsammans, men Maxine lämnade Tim efter programmet då hon tyckte han var för kort.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-03-01 12:21:11 följande:
    Ok. Märklig anledning att göra slut.
    Eller hur 
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-03-03 17:56:10 följande:
    Svårt att tro att det var den enda anledningen 
    Detta finns att läsa på Aftonbladet.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-03-03 21:26:30 följande:
    Hoppas på FarmenCornelia då.
    Jag hoppas också på Farmen Cornelia, men i och med att hon är på Torpet med två tjejer hon inte kommer överens med så tror jag att hon är en av det två som åker ut.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-03-03 22:43:34 följande:
    Ja,den risken finns ju,tyvärr. 
    Hade varit bättre om Fredrik åkt till Torpet med Maxine och Torpet Cornelia....Då hade vi haft två som inte kommer tillbaka av dem tre Glad
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-03-04 18:28:54 följande:
    Allt som står i Aftonbladet är knappast 100% sant. Läser inte Aftonbladet då det har blivit en skvallerblaska
    Nu säger jag det snällt ....Jag citerar inte nåt som du skriver hädan efter för som det verkar så har du bestämt att vara emot mig i allt och inget.

Jag ser saker på ett annat sätt än du och inget ont i hur du ser saker och ting, men jag tänker inte sitta och svara på allt du skriver med att hålla med om allt.

Jag tycker inte det är roligt att diskutera om programmet längre förutom när jag svarar på Mollys inlägg. Molly och jag har mera samma synsätt, men vi har olika synpunkter utan att bli irriterade på varann.

Så jag undviker och svara på dina inlägg så gott det går. Inte för att jag är arg, men det känns inte kul att få på hopp stup i kvarten.

Om jag har varit elak säg det.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-03-04 19:35:52 följande:

Smarta grabbar som inte har läst bondepraktikan.
    Hoppas det slår emot dem om de hamnar i tinget.

Tim kan räddas av alla sina amuletter om inte han kan frågor i tinget, men däremot kommer Fredrik inte klara sig.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-03-04 19:42:47 följande:
    Hoppas att han,i så fall väljer Fredrik eller Tim.
    Jag tror att Per väljer Tim som förste kämpe, men kanske att han backar för att inte förlora Ronja.....Men vem av oss vet hur smart eller stark Ronja är.
Svar på tråden Farmen 2024