Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Farmen 2024

molly50 skrev 2024-02-25 21:01:04 följande:
    Ja,verkligen. Och Levin försökte vara snäll och lägga handen på hennes arm och hon bara knuffade undan den.
    Och sen kallar hon honom en idiot i efterhand.
    När Jennifer sa att Levin är en Idiot tycker jag att Anna borde ha sagt att stopp och belägg såna ord används inte om det andra deltagarna. Fy 17 så arg jag blir när vissa människor får uppföra sig hur dem vill.
  • Jhannis

Det är verkligen bra att Jennifer är ute....Hoppas när hon ser programmet att hon skäms för hur hon tilltalat det andra. Hon måste lära sig och vårda sitt språk för som hon pratade inne på Farmen skulle man tro att hon endast var 10-12 år eftersom hon pratade om bajs, ormar och idioter,,,,,

• Jhannis
    Nandez skrev 2024-02-26 19:16:49 följande:
    Inte ens Dessie som storbonde klev upp när hon och Per låg och drog sig
    Det är hela gänget som misskött djuren
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-02-26 19:19:25 följande:
    Anna såg livrädd ut
    Ja, men hon borde ha agerat och sagt på skarpen att såna ord inte får användas
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-02-26 19:52:23 följande:

Trygg verkar fatta 0, inte helt oväntat

Jag hoppas att Wincent kommer och säger på skarpen åt Fredde om han visar sig lata hela veckan. 
  • Jhannis

Hela farmen har blivit löjlig att titta på. Vuxna människor som beter sig som barnungar. Ingen kan sköta djuren på rätt sätt. Ingen sköter gården heller så bra.
    Hela farmen går ut på att ge varann glåpord och förminska varann.

Giriga blir folket då alla tror att dem ska vinna 500.000. Men bara en vinner.

• Jhannis
    Nandez skrev 2024-02-27 19:34:23 följande:

Levin verkar bra med djuren

Levin har egna djur på sin gård så han kan handskas med djur.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-02-27 19:36:07 följande:

Storbonden ligger och trynar

Den människan borde få straff för sitt bonde skap.....(jag låter mina drängar jobba) fy fan rätt ut sagt.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-02-27 19:37:31 följande:
    Han påstår att han mår dåligt. Frågan är om han ljuger eller om det är sant.

Och Dessie fick åka in till sjukhuset igen.
    Det var ren fejk av honom och det förstod jag direkt när Cornelia pratade med han.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-02-27 19:53:40 följande:

Bra. Hon tog en amulett av Fredrik. 

Ja det var bra gjort av Cornelia.
Svar på tråden Farmen 2024