Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Farmen 2024

Nandez skrev 2024-02-08 18:38:07 följande:
    Hon tycker nog att hennes agerande är normalt
    Garanterat så är det så.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-02-08 19:39:05 följande:
    Framförallt skvallerblaskorna är nog inte att lita på.
    Ni får tycka som ni vill helt klart, men jag ser det som att programmet är förstört, när man kan läsa saker som inte verkar trevliga då Farmen trots allt är i mitten av allt. Jag skyller på både produktionen och media att sånt hör går att läsa innan programmet är slut. På flera ställen har jag läst att det är PRODUKTIONEN som bett Tim och Maxine hålla allt hemligt.....Där av är jag less på ALLT vad Farmen heter. Maxine får så stor roll mot det andra deltagare så det är /känns löjligt att hon spelar den gode vännen med alla.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-02-08 19:52:03 följande:

Förstekämpe blev Per, oj så tyst det blev

Förstår Per helt och hållet...Han måste välja till andre kämpe en av sina vänner. Förstår även vad han sa i kvällens avsnitt att han tänkte lämna utan tinget då han inte vill välja någon. Fy fan för Jennifer. 
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-02-08 20:04:45 följande:
    Synd han inte kan välja Jennifer.
    Håller med dig.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-02-08 20:11:33 följande:
    Ja,det har du rätt i.

Ja,jag vet inte om Jennifer ens har öppnat bondepraktikan heller.
    Så i så fall så borde hon välja kunskap.
    Eller i praktiska bestyr.....Tror inte Jennifer har kunskap där heller....Eller varför inte mjölka en ko med måtten 2, 25 liter.....(skoj)
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-02-08 20:59:39 följande:

Tim och hans önskan om alkohol

Det har han haft sen dag 1.....Man undrar hur många dagar i månaden han inte dricker alkohol.....
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-02-08 20:50:13 följande:

Inte så förtjust i Torpet Cornelia heller

Inte jag heller. Har inte kunnat med henne sen dag 1 på Torpet.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-02-08 20:52:10 följande:

Trygg har inte dom skarpaste knivarna i lådan

Trygg hålls kvar till slutet där dem slänger ut han som en vante......Lat kille som har så höga förväntningar om sig själv.....
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-02-08 20:52:18 följande:
    Nej,samma här. Men det blir intressant att se om hon slår sig ihop med Jennifer eller om båda kommer att bete sig som bitchar.
    Det sist nämnda skulle jag tro Skrattande
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-02-11 20:06:01 följande:
    Japp

Vilket gnäll av Magnus, han kan ju röja i köket
    Varför skulle Magnus röja efter att andra skitar ner köket...Bara en undran. Vuxna människor borde veta att man plockar efter sig. Tror att alla som inte lämnat disk efter sig eller saker som katterna kan pissa ner klagar.
Svar på tråden Farmen 2024