• Nandez

Farmen 2024

I kväll är det dags Farmen, här pratar vi stort och smått med vänlig och respektfull anda😀

OBS
    Inga spoilers

• Svar på tråden Farmen 2024
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-02-12 22:11:24 följande:
    Det hade varit bra om Per blivit Storbonde för då hade han satt pakten på plats 
    Ja,det håller jag med om.
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-02-12 22:17:32 följande:
    Ja Jennifer tror fortfarande att hon är Storbonde.....Hon om någon borde ha skickats hem eftersom hon gjorde regelbrott medans hon var Storbonde....grovt fel
    Ja,precis. Jag kan bara hålla med dig.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-02-12 21:59:57 följande:
    Tror eller vet att alla gnäller framför kameran, men inte till dem som det gäller att gnälla åt....Det är inte enbart Magnus som gnäller.
    Har jag påstått det?
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-02-12 22:05:01 följande:
    Där håller jag med dig och det har produktionen skrivit på media också att programmet vore för tråkigt om dem alla vore vänner med varann så därför har produktionen sagt åt vissa deltagare att dem ska provocera och se till att det blir intriger och tjafs för att det ska bli snack och mer tv tittare.....
    Ok, läser inte skvallermedia
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-02-12 22:11:24 följande:
    Det hade varit bra om Per blivit Storbonde för då hade han satt pakten på plats 
    Tror inte han hade satt någon på plats, han har inte stått upp för någon. Han mumlar mest i skägget, han har inte sagt något om vad han tycker till pakten. 

Han har sin egen pakt också
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-02-12 22:14:41 följande:
    Vem ska välja förstekämpe? Vem ska välja vem som ska till Torpet då den fortfarande är i gång......I så fall måste det vara deltävlingar under veckan så att förlorarna hamnar som kämpar.....eller ska alla bli kämpar. 
    Produktionen har säkert en plan hur det ska gå till, kanske har amuletterna en roll i det hela
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-02-12 22:17:32 följande:
    Ja Jennifer tror fortfarande att hon är Storbonde.....Hon om någon borde ha skickats hem eftersom hon gjorde regelbrott medans hon var Storbonde....grovt fel
    Svarat tidigare på detta
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-02-12 22:19:38 följande:
    Jag skulle ha gjort likadant om jag ridit mamman för fölet ska inte visa bett tankar åt sin mamma....Och Magnus slog inte fölet utan skuffade undan den.
    Gillande inte hans beteende, han satt och latade sig inte mycket han verkar jobba 
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-02-12 22:23:23 följande:
    Du ska se att Maxine och Torpet Caroline kommer att hålla Jennifer om ryggen och speciellt med tanke på att Maxine även håller på Tim då dem känner varann så pakten har blivit från 3 till 5. Jennifer, Maxine , Carolin, Tim och Fredrik.
    Återstår att se
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-02-12 22:51:06 följande:
    Det får vi hoppas.
    Japp