Ni får tycka som ni vill helt klart, men jag ser det som att programmet är förstört, när man kan läsa saker som inte verkar trevliga då Farmen trots allt är i mitten av allt. Jag skyller på både produktionen och media att sånt hör går att läsa innan programmet är slut. På flera ställen har jag läst att det är PRODUKTIONEN som bett Tim och Maxine hålla allt hemligt.....Där av är jag less på ALLT vad Farmen heter. Maxine får så stor roll mot det andra deltagare så det är /känns löjligt att hon spelar den gode vännen med alla.
Förstår Per helt och hållet...Han måste välja till andre kämpe en av sina vänner. Förstår även vad han sa i kvällens avsnitt att han tänkte lämna utan tinget då han inte vill välja någon. Fy fan för Jennifer.
Jennifer hade bara dom andra att välja mellan, det hade ju blivit någon man inte ville som blev förstekämpe
Jag förstår hur du tänker,och ja,produktionen har säkert ett finger med i spelet när det gäller många saker.
Men just att informationen kommer från en skvallerblaska gör att jag ställer mig lite tveksam.
Jag förstår honom också.
Och att Jennifer har mage att slänga ur sig att han har haft en taskig attityd.
Vad har hon då haft själv?
Jag förstår att han är arg. Men jag hoppas att han inte väljer att lämna.
Jennifer verkar alltid ha någon som hon måste hacka på