• Fjäril kär

Varför ska jag göra separationen lätt för henne?

Tänk på att er separation också påverkar era vänner och familjer och alltså också drabbas av konsekvenser av att du beter dig som en skitstövel .  Vänner och familj kan med all rätt ställa till det för DIG i  SIN  tur... 

• Fjäril kär
    Anonym (Hej) skrev 2024-01-04 20:46:13 följande:

Många som skriver att jag inte tjänar på att göra det svårt för henne. Håller med om det. Jag har bara skrivit att jag inte heller tänker anstränga mig för att göra det lättare för henne.

Jag ska tänka på mig själv och mina egna känslor. Ifall att underlätta för henne i något avseende känns jobbigt för mig så ska jag väl knappast göra det för hennes skull? Varför göra tjänster för folk som inte vill ha en i sitt liv?

Så du tänker sitta i ett ostädat hörn och tjura medan hon ensam förbereder för visning av huset? 
    Ditt skit t och dina prylar är ditt ansvar och det är inget hon kommer anstränga sig det minsta för att fixa åt dig heller. 

Du behöver själv plocka ur dina garderober och själv fixa släp och bärhjälp och bestämma vad om ska kastas eller behålla. 

Exakt vad i detta tycker du känns som att göra en tjänst åt henne? 
Svar på tråden Varför ska jag göra separationen lätt för henne?