• Anonym (Dumpstrar-dejten)

Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?

Din toppendejt avslöjar att han/hon dumpstrar = letar bland sopor och containrar efter främst mat, men även fter andra saker.

Spontan tanke?

Wow modernt att återvinna! Usch, fy! Nja eller något annat?

Nästan allt annat i kontakten känns bra och lovande.
    Någon man vill träffa fler gånger och så kommer detta avslöjande.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2024-01-11 18:49
    Om jag förstått saken rätt kan nya regler fr 1/1 förändra situationen för dumpstrare och helt enkelt göra det omöjligt att fortsätta.

Vi testar ny frågeställning.

Dejten letar efter saker bland sopor och i containrar. Ok eller inte ok?

• Svar på tråden Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?
  • Anonym (B.)
    Anonym (tjejen) skrev 2024-10-04 21:06:04 följande:
    Svårare att bestämma över andra än sig själv.
    Jag bestämmer inte över någon. Däremot försvarar jag mig när vissa sjuka, psykstörda vider trakasserar mig och detta kommer jag att fortsätta med tills de slutar upp med sina trakasserier. 
  • Anonym (R)
    Anonym (B.) skrev 2024-10-04 21:04:46 följande:
    Eller så kan de som trakasserar en annan medlem sluta upp med att göra detta så att den trakasserade inte behöver försvara sig mer. Är precis lika enkelt.
    Fast det stämmer inte. Som sagt, jag skrev hejdå och du kände dig ändå tvungen att svara otrevligt. Det är ju ingen som kommer att leta upp dig om du bara lämnar tråden. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (B.)
    Anonym (tjejen) skrev 2024-10-04 21:18:28 följande:

Kollar man på resultatet verkar det inte vara lätt att få andra att göra som man vill. 

Jag kommer som sagt att försvara mig så länge jag blir attackerad. 
  • Anonym (B.)
    Anonym (R) skrev 2024-10-04 21:16:51 följande:
    Fast det stämmer inte. Som sagt, jag skrev hejdå och du kände dig ändå tvungen att svara otrevligt. Det är ju ingen som kommer att leta upp dig om du bara lämnar tråden. 
    Nej, du fortsatte att svara, trots att jag sagt att jag inte vill att du tilltalar mig igen. Detta är trakasserier och då kommer jag att försvara mig.

Jag kommer också att fortsätta försvara mig tills du slutar upp med trakasserierna vilket du gör genom att aldrig mer tilltala mig. Inte med ett enda ord.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (B.)
    Anonym (tjejen) skrev 2024-10-04 21:28:24 följande:

Jaja, det blir säkert bra.

Jag kommer att fortsätta försvara mig oavsett.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (R)
    Anonym (B.) skrev 2024-10-04 21:24:31 följande:
    Nej, du fortsatte att svara, trots att jag sagt att jag inte vill att du tilltalar mig igen. Detta är trakasserier och då kommer jag att försvara mig.

Jag kommer också att fortsätta försvara mig tills du slutar upp med trakasserierna vilket du gör genom att aldrig mer tilltala mig. Inte med ett enda ord.
    Nej, man kan ju inte bestämma vem som ska tilltala en på ett sånt här forum. Det är inte trakasserier att svara i en tråd.
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?