• Anonym (Dumpstrar-dejten)

Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?

Din toppendejt avslöjar att han/hon dumpstrar = letar bland sopor och containrar efter främst mat, men även fter andra saker.

Spontan tanke?

Wow modernt att återvinna! Usch, fy! Nja eller något annat?

Nästan allt annat i kontakten känns bra och lovande.
    Någon man vill träffa fler gånger och så kommer detta avslöjande.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2024-01-11 18:49
    Om jag förstått saken rätt kan nya regler fr 1/1 förändra situationen för dumpstrare och helt enkelt göra det omöjligt att fortsätta.

Vi testar ny frågeställning.

Dejten letar efter saker bland sopor och i containrar. Ok eller inte ok?

• Svar på tråden Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?
  • Tow2Mater
    Anonym (B.) skrev 2024-10-04 16:41:42 följande:
    Som sagt. 
    Roligt att se du är så diskussionsivrig idag :)
  • Anonym (B.)
    Anonym (vrt) skrev 2024-10-04 18:22:04 följande:
    Det är alltså inte något du påstår, okej! Det är min fulla rätt att skriva om jag vill och när jag vill, liksom det är din fulla rätt att lämna tråden när du vill, eller fortsätta att svara, valet är ditt, att bestämma över andra däremot är inte en rättighet du har.
    Nej, det är ett faktum att du trakasserar mig med dina oönskade tilltalanden. Sluta med dina trakasserier så slutar jag försvara mig mot dem. Ge dig.
  • Anonym (B.)
    Tow2Mater skrev 2024-10-04 18:22:38 följande:
    Roligt att se du är så diskussionsivrig idag :)
    Jag har inte diskuterat nånting. endast försvarat mig mot dina sjuka trakasserier. Sluta med detta.
  • Anonym (vrt)
    Anonym (B.) skrev 2024-10-04 18:23:31 följande:
    Nej, det är ett faktum att du trakasserar mig med dina oönskade tilltalanden. Sluta med dina trakasserier så slutar jag försvara mig mot dem. Ge dig.
    Vi kan absolut kalla inlägg för trakasserier, det ändrar ju ingenting, vi kan kalla dom för sdgdsg med.
    Anonym (B.) skrev 2024-10-04 18:24:35 följande:
    Jag har inte diskuterat nånting. endast försvarat mig mot dina sjuka trakasserier. Sluta med detta.
    Hmm, du har inte diskuterat något, men befinner dig ändå på ett diskussionsforum, okej. Du kan inte bestämma över andra, så jag blir kvar så länge jag vill, om jag vill, när jag vill.

• Anonym (B.)
    Anonym (vrt) skrev 2024-10-04 18:27:07 följande:
    Vi kan absolut kalla inlägg för trakasserier, det ändrar ju ingenting, vi kan kalla dom för sdgdsg med.
    Anonym (B.) skrev 2024-10-04 18:24:35 följande:
    Hmm, du har inte diskuterat något, men befinner dig ändå på ett diskussionsforum, okej. Du kan inte bestämma över andra, så jag blir kvar så länge jag vill, om jag vill, när jag vill.

Det är ett faktum att du trakasserar mig då jag sagt ifrån miljoner gånger att jag inte vill prata och du fortsätter med ditt sjuka tjat. Sluta tilltala mig, sluta trakassera.
  • Anonym (vrt)
    Anonym (B.) skrev 2024-10-04 18:28:41 följande:
    Det är ett faktum att du trakasserar mig då jag sagt ifrån miljoner gånger att jag inte vill prata och du fortsätter med ditt sjuka tjat. Sluta tilltala mig, sluta trakassera.
    Vill du inte skriva så är det bara att låta bli.
  • Anonym (B.)
    Anonym (vrt) skrev 2024-10-04 18:29:59 följande:
    Vill du inte skriva så är det bara att låta bli.
    Jag slutar försvara mig i samma ögonblick som du slutar tilltala mig med dina trakasserier.
  • Anonym (vrt)

Ja...I tråden kan man se tvångssyndromet flöda.Skål

• Meddelande borttaget
  • Anonym (vrt)

Det är märkligt hur en del citerar andra, trots att de själv inte blir citerade. En del inbillar sig att de är mittpunkten i tråden. Att ta tillvara fullt fungerade saker och fullt ätbara varor är bra, varför slösa med resurser?

Svar på tråden Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?