• Anonym (B)

Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?

Tukt skrev 2024-03-16 17:26:03 följande:
    Du skulle ju kunna sluta att göra omdömen om mig också. Att jag inte gör det om dig, trots att det vore tämligen enkelt, är för att det inte är konstruktivt i diskussioner.
    Det är det däremot att vara transparent och vilja bli förstådd. 
    På sidan åtta slår du fast att "män är snåla". Men du har fortfarande inte lagt fram något annat bevis än att "det vet ju alla".
    Det är knappast något svar, såvida det inte är just fördomar.
    Du är välkommen att reda ut det.
    Sluta tjafsa och sluta svara så behöver du inte läsa några fler omdömen isåfall.

Jo, du tjafsar om en massa fördomar som jag inte har och då får du räkna med samma skit tillbaka. 

Jo, det är ett svar att allmän kännedom och tillräckligt med observationer är bevis nog. Många bäckar små. Och nej, det är inga fördomar för hundrade gången. 

Finns inget att reda ut då jag varit klar och tydlig från första början. Sluta svara, sluta med ditt meningslösa tjafsande. Lämna mig ifred för femtusende gången. 
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-03-16 19:27:29 följande:
    Men vad är då egentligen "allmän kännedom". Kan du förklara det?
    Normalt sätt brukar man göra skillnad på den egna subjektiva erfarenheten eller fakta. Och fakta behöver ju kunna styrkas på något vis.
    Så vad är detta "allmän kännedom"?
    Har redan förklarat det.

Har inte pratat enbart om mina erfarenheter heller. Skitsnack från dig i vanlig ordning.

Sluta svara, sluta tjafsa. Försvinn. 
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-03-16 21:23:53 följande:
    Nej det har du ju inte gjort alls faktiskt. Men ändå, gör det igen. Kanske bättre att   då det gjort än att loopa på det här viset.
    Och om du inte kan, så är det ju bara att säga det.
    Jo, det har jag visst gjort och jag tänker inte skriva de svaren igen bara för att du är för lat för att gå tillbaka i tråden och leta. 

Det finns inget att säga. Jag har redan gett alla svar så försvinn från tråden och sluta upp med ditt meningslösa tjafsande. Sluta loopa själv. 
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-03-17 08:25:43 följande:
    Fast det var ju det jag gjorde precis nyss. Gick till baks och letade. Missade du det?
    Tror, för din egen skull, att du skulle be någon att förklara hur ett diskussionsforum fungerar. För det verkar som det är något du missat. Där också...
    Då är du blind eller så har du dålig läsförståelse och det är inte mitt fel.

Nej, jag har inte missat något. Bullshit och trams från dig. Det är ju uppenbarligen du som inte fattar nåt, inte ens skrivna texter. 
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-03-17 14:09:04 följande:
    Hur kommer det sig att du vill andra ska svara dig, men att du själv inte vill svara andra? Tänker på ditt andra inlägg där du ansåg dig diskriminerad för ett uteblivet svar.
    Jag har redan svarat som sagt. Sluta tjafsa, sluta med ditt meningslösa trams.

Har inte pratat om nån diskriminering. Ännu mer skitsnack från dig. Försvinn. 
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-03-17 14:44:39 följande:
    Så tråden om diskriminering med samma nick som ditt, är inte din?
    Jag har aldrig påstått mig vara diskriminerad, skitsnack som sagt från dig.
  • Anonym (B)
    Tow2Mater skrev 2024-03-17 20:12:46 följande:
    Du sprider mansförakt.
    Nej, det gör jag verkligen inte. Det är allmänt känt att män är mer snåla än kvinnor. Det är bara att söka runt lite och även prata med folk omkring sig som säkerligen har samma erfarenheter som jag. 

Att påpeka sanningen har nada med nåt könsförakt att göra. Däremot föraktar jag snåla äckel som inte bjuder på saker, annat än vad de rotat fram bland sopor eller lågkvalitetsprodukter som de irrat runt i halva landet för att kunna hitta det billigaste priset på. 
  • Anonym (B)
    Tow2Mater skrev 2024-03-17 20:08:39 följande:
    Eftersom du inte har erfarenhet av att t ex dejta kvinnor är din erfarenhet mycket begränsad och du ser bara det du vill se.
    Oerhört korkat svar från dig. Tror du inte att jag umgås med kvinnor också eller? Även om det såklart inte sker på ett romantiskt plan eftersom jag är straight. 

Kvinnor är så gott som alltid mer givmilda och gästvänliga än män, det är genetiskt såsom jag ser det. 
  • Anonym (B)
    Tow2Mater skrev 2024-03-17 21:36:45 följande:
    mansförakt
    Nej som sagt. Det handlar inte om kön utan om dåliga egenskaper såsom snålhet vilket jag hittills nästan enbart sett hos barn och vuxna män. Det är ett av de allra värsta och minst attraktiva drag en människa kan ha. 
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-03-17 21:54:35 följande:
    Men är den tråden din eller ej. En sådan enkel sak borde du väl kunna svara på i alla fall.
    Har redan svarat på din korkade fråga. Har varken sagt något om diskriminering eller andra trådar. 
Svar på tråden Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?