• Anonym (B)

Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?

Tow2Mater skrev 2024-07-30 13:23:46 följande:
    Hur får man stor erfarenhet av snåla barn då? Vi måste ju gissa om du inte vill forklara.
    Sluta dra in en massa irrelevant idioti här. Barn har noll med detta att göra.
  • Anonym (B)
    Tow2Mater skrev 2024-07-30 13:28:38 följande:
    Men du sa ju du har stor erfarenhet av snåla barn. Nu blir vi ju nyfikna. Utveckla.
    För att barn överlag är snåla ja. Jag bryr mig inte eftersom jag inte dejtar ungar. Sluta dra in irrelevant trams som sagt.
  • Anonym (B)
    Tow2Mater skrev 2024-07-30 13:38:49 följande:
    där ser man, allmänt barnförakt alltså.

Ännu mer idiotiskt trams från din nollställda hjärna. 

Nej, jag hatar inte barn. Och är inte heller intresserad av att dejta ungar så sluta dra in irrelevant trams som sagt

• Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-07-30 14:52:57 följande:
    Hela den här diskussionen pågår ju för att ditt sätt här inne är väldigt intressant.
    Du säger och påstår en massa saker som du sedan säger dig förklarat fast att du inte har. Nu tog jag upp det här med barn. Det är du som har skrivit det, så det är också helt rimligt att du förklarar hur du menar, för själv har jag inte uppfattat barn som snålare än andra. Å andra sidan har jag inte heller upplevt att just män är snålare än andra heller, vilket ju är grunden för att den här tråden är drygt 60-sidor lång...
    Jag har redan förklarat allt logiskt. Din dåliga läsförmåga är som sagt inte mitt problem.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-07-30 15:36:09 följande:
    Då undrar man lite försynt vad "logiskt" är för dig.
    Samma sak som det innebär för alla andra såklart.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-07-31 12:33:46 följande:
    På vad sätt har du förklarat din skrivning om barn "logiskt"?
    Det har jag redan förklarat tusen gånger och kommer inte att göra det igen.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-08-01 10:03:25 följande:
    Om du förklarat det "tusen gånger" hade den här tråden varit betydligt längre än vad den är, så det har du ju inte gjort.
    Men det vore inte bara trevligt med en förklaring, utan även ett riktigt motargument annat än "det har jag gjort" eller random försök till förolämpningar. Inte bara för diskussionen och de få läsare som är kvar, utan även för hur du själv framställs i den...
    Som sagt.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-08-06 00:07:34 följande:
    Som sagt? Men du säger ju inget, det är ju det som är själva problemet.
    Som sagt
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-08-06 19:51:24 följande:
    Men vad är en "allmän sanning då?" Du skriver ju det "Män är snåla. Det är en allmän sanning."
    Som sagt.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-08-07 17:25:37 följande:
    Har du någon mer allmän sanning då?
    Som sagt.
Svar på tråden Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?