Meddelande borttaget
Inlägg från: Anonym (B)
|
-
-
Jag säger bara sanningen. Det är bara för dig att sluta tjata, sluta citera mig, så svarar jag inte mer.Tukt skrev 2024-06-17 17:44:49 följande:Värdigt:
"Du gör dig bara löjlig och tröttsam. Du är den enda korkade här. Oerhört korkat svar från dig. " -
Redan gjort.Tukt skrev 2024-06-18 16:01:21 följande:Definiera "sanning".
-
Nej, jag tror inte, jag vet mycket väl vad jag sagt och jag står för det också. Det finns inget mer att förklara så sluta tjata nån gång.Tukt skrev 2024-06-19 18:34:22 följande:Tror du på det där själv, eller är det bara retorik?
-
Sluta tjata, sluta citera. Jag har förklarat allt och tänker inte göra det igen. Ge dig nån gång. Fatta att jag inte vill prata.Tukt skrev 2024-06-20 17:28:15 följande:Det är faktiskt oerhört intressant med en person som frekvent säger sig förklarat saker, men som inte gjort det, och inte ens kan referera tillbaks ett par tre inlägg bort för att ens försöka.
-
Som sagt. Jag vet mycket väl vad jag pratar om. Det handlar inte om nån ?vetenskap? utom vad jag vetat länge med alla runtomkring mig.Tukt skrev 2024-06-16 15:26:02 följande:Ändå intressant hur en del tolkar det där med värdighet. Men det matchar väl "vetenskap".
-
Jag slutar svara när du slutar tjafsa.Tukt skrev 2024-06-20 21:27:28 följande:Om du inte vill "prata" så är det väl bara att sluta "prata"?
Själv tänker jag att vi är i ett diskussionsforum och inte en chatt, så att... -
Nej, för det finns inget mer att diskutera. Du kommer inte att få några fler förklaringar har jag ju sagt. Ge dig istället och låt tråden dö eller stör nån annan.Tukt skrev 2024-06-21 13:13:22 följande:Då får jag önska dig en trevlig midsommar så fortsätter vi diskussionen i morgon.
-
Förstår du meningen "jag vill inte prata med dig mer så ge fan i att svara mer".Tukt skrev 2024-06-22 22:27:46 följande:"Vad ger mig rätten? En kombination av ordförståelse och vanligt folkvett."
Hur förstår du ordet: Diskussionsforum?
Förmodligen inte. -
Finne inget mer att diskutera. Sluta tjata. Försvinn.Tukt skrev 2024-06-23 16:37:04 följande:Tänker du att dina argument blir starkare av att du svär?