• Anonym (B)

Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?

Tukt skrev 2024-05-20 16:07:55 följande:
    Så länge du är med i ett diskussionsforum och är aktiv i tråden, så får du nog räkna med att frågorna kommer. Jag är på intet sätt färdigdiskuterad med dig. För varje uteblivet svar, varenda ny förolämpning mot mig eller andra, dess mer nyfiken blir jag.
    På sidan 22 påstår du bland annat att den som dumpstrar blir ensam. Hur vet du det, då du inte umgås med dumpstrare?
    Jag har redan svarat på den frågan och tänker inte upprepa svaret. Jag har diskuterat färdigt och du får inga fler förklaringar, hur mycket du än tjafsar. Du är bara tröttsam. 
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-05-21 17:39:37 följande:
    Så länge du är med i diskussionen så diskuterar vi ju. Vore det inte bättre att svara. Du svarade varken till mig, eller den andra påståendet vände sig mot. Så för att göra det lite mer seriöst - svara!
    Bla bla bla.. Jag har förklarat allt och du får ingen mer diskussion. 
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-05-22 21:24:23 följande:
    Nu är det ju inte jag som "tjafsar". Inte jag som "bla, bla, bla". Jag diskuterar i ett diskussionsforum. Vad du gör här är tämligen oklart. Men du kan väl upplysa mig och de andra som fortfarande följer tråden?
    Men ge dig nån gång då? Fan va tröttsam du är. 

Jo, du tjafsar hela tiden, trots att jag klargjort att det inte blir några fler förklaringar. Lägg av nu. Fatta vinken nån jävla gång.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-05-23 15:35:48 följande:
    Men vad är det som är så otroligt svårt att förstå? Du befinner dig i ett diskussionforum, är aktiv, och då diskuterar man. Det är diskussion, inte "tjafs".
    Du får inga fler förklaringar som sagt.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-05-24 17:19:37 följande:
    Måste en sak, en gåva vara köpt för att den ska ha ett värde? Du antyder det på sidan 21, men det är en smula otydligt.
    Har redan förklarat hur jag resonerar kring snålhet. Sluta tjafsa.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-05-25 15:00:29 följande:
    Hur beskriver du egentligen "tjafs"?
    Det vet du mycket väl.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-05-26 18:57:54 följande:
    Nej, hur skulle jag kunna beskriva vad du lägger i begreppet "tjafs"? Uppenbarligen har du en helt annan definition än det jag, uppslagsböcker och en större del av den svensktalande världen. Det har  dykt upp tidigare i diskussionen att du har egna definitioner av ord, som typ det med "vetenskap":
    Redan förklarat allt och gör det inte igen. Sluta tjafsa och låt tråden dö.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-05-27 21:26:21 följande:
    Det uppstår liksom nya frågor hela tiden. Tror du på fullt alvar att det är du som bestämmer om "tråden ska dö"?
    Sluta tjafsa. Du får inga fler förklaringar. Inte sista ordet heller. 
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-05-28 16:52:15 följande:
    Det verkar ju onekligen som det finns mer triggers hos dig än "snåla män". Är dumpstrande ett sådant? Eller har du svårt att släppa greppet generellt om saker som triggar dig?
    Finns inget mer att förklara. Sluta tjafsa.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-05-29 15:13:56 följande:
    Det är ju inte helt ovanligt att någon vill ha sista ordet i en diskussion. Men då menas det ju sällan rent bokstavligen, utan mer att man med argument vill eller upplever att man får rätt.
    I det här fallet så tycks det mer vara bokstavligen, vilket gör det lite märkligt då du pratar om "tjafs". Att hänga sig kvar i tråden, utan att diskutera eller svara på frågor. Vad kan vara mer tjafs än så?
    Finns inget mer att diskutera. Sluta citera mig.
Svar på tråden Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?