BIM februari 2024
Negativt test här på äl 11. Mensvärkssmärta under natten som påverkat mig..
Negativt test här på äl 11. Mensvärkssmärta under natten som påverkat mig..
Äl +12 idag. negativt test, molvärk som ligger och maler under dagen både idag och igår. Under nätterna har jag haft mer ont. Idag på morgonen hade jag så ont att jag trodde jag skulle få mens. Inget har kommit än och nu bara molvärk.
Tempen sjönk också från 37 till 36,78, längre än på Äl+1 som var 36,81..
Inte så stora förhoppningar just nu. Så himla tråkigt :(
Äl13 och fortfarande negativa tester, dock ingen mens än men den brukar vara punktlig och komma direkt på utsatt dag vilket är om två dagar
Hoppas att det är nidblödning för din del och inte start för mens.
idag har jag inte haft molvärk men äggviteflytningar.. är det möjligt?
I förgår hade jag en spotting blödning och tempen gick ner. Jag var helt hundra på att mesen skulle starta igår, men igår morse hade jag återigen en höjning på tempen och Ingen mens kom. Igår kväll hade jag dock ljusrosa flytningar på kvällen vid ett tillfälle. Imorse var tempen fortfarande något högre. Ingen mens vidare imorse och Testade imorse och håller antagligen på att bli knäpp, men efter att ha stirrat på helt blanka test i några dagar tycker jag mig nu se en svag skugga! Det är gravidkollens test som frågan var om här ovan också, så jag undrar väl nu också om de kan ge spökstrek.
Jag funderar på om min feber ställde till det så att NC tror jag ägglossat todigare än vad jag har. Så att jag möjligen är på ÄL+11 idag och inte ÄL+14.
så fortsättning följer 😅
Någon som ser något på dessa?
nu sjönk tempen till precis coverline så jag inväntar mensen idag. 😕
Hejsan! Har läst hela tråden och vill säga grattis till alla plus! Jag är på bim -2 och testade mig idag. Vet inte om jag vågar tro på strecket eller om det är ett spökstreck. Vad säger ni?