• fancyr

BIM februari 2024

Negativt test här på äl 11. Mensvärkssmärta under natten som påverkat mig..

• fancyr

Äl +12 idag. negativt test, molvärk  som ligger och maler under dagen både idag och igår. Under nätterna har jag haft mer ont. Idag på morgonen hade jag så ont att jag trodde jag skulle få mens. Inget har kommit än och nu bara molvärk. 
    Tempen sjönk också från 37 till 36,78, längre än på Äl+1 som var 36,81..
    Inte så stora förhoppningar just nu. Så himla tråkigt :( 

• fancyr
    Flowerpower33 skrev 2024-02-14 18:10:10 följande:
    Vad tråkigt! Även om chansen såklart inte är borta förrän mensen kommer så förstår jag din känsla. Hoppas ditt plus kommer snart 🌸 

Själv har jag fått svagare test idag så mitt hopp är rätt bortblåst det med. Vet att urinet inte alls var utspätt så därför jag känner att det är kört. Man vet ju att upprepade missfall händer men hade sån bra känsla denna gång, trodde verkligen det var vår tur  🥲
    Jag förstår! Fick ett kemiskt förra månaden och jag bara förstod att det var ett kemiskt när testet dagen efter var svagare. ibland känner man på sig sånt .. 
    hur långt gången är du? 
  • fancyr
    Flowerpower33 skrev 2024-02-14 18:32:53 följande:
    Jag är på ÄL+13. Så fortfarande tidigt, kommer kanske som en lite försenad mens sen. Hade hcg 76 igår, ska ta blodprov imorgon igen så får jag bekräftat hur det ligger till. Men känslan är rätt dålig efter dagens test tyvärr 🥲
    är det av någon särskild anledning du kan ta blodprov? :) 
    jag håller tummarna för dig! 
  • fancyr
    Flowerpower33 skrev 2024-02-14 19:44:50 följande:
    Nej jag bekostar det själv. Efter senast när mina test ökade långsamt och fick sen via blodprov se att det faktiskt ökade för långsamt, och sen fick missfall så är det väll nu ett sätt att förbereda mig på det. Vill bara veta så fort som möjligt om det ens finns chans till en livsduglig graviditet I guess. Är rätt skönt att ha något mer tillförlitligt än hur testen ökar hemma. 😊
    Då förstår jag. ☺️
  • fancyr

Äl13 och fortfarande negativa tester, dock ingen mens än men den brukar vara punktlig och komma direkt på utsatt dag vilket är om två dagar 

• fancyr
    Båten skrev 2024-02-15 11:47:37 följande:
    Nästan samma här, beräknad BIM idag, negativt testa tidigt igår morse och på kvällen hade jag blodblandad flytning, haft molvärk lite lättsen i lördags. Ingen mens än så länge men blodblandad flytning sist jag var på toa. Känns inte hopfullt här heller. Om jag gissar rätt så hade jag ägglossning den 4, alltså senare än beräknat, så har inte mensen kommit innan söndag så ska jag testa då igen, men känns kört. 

Hoppas att det är nidblödning för din del och inte start för mens. 

idag har jag inte haft molvärk men äggviteflytningar.. är det möjligt? 

• fancyr
    Båten skrev 2024-02-15 14:04:27 följande:
    Hoppet är det sista som överger en säger de, men har tyvärr inte mycket kvar då jag brukar få sådan här flytningar innan mens. 

Så klart det är möjligt, kroppen spelar ju gärna en massa spratt vid sämsta tidpunkt. Har du bra koll på när du brukar ha ägglossning? Tempar du bara eller kör du stickor också? 
    Jag har hört både och ang flytningarna, samma med livmodertappen.. inget är ju ett säkert kort förutom mensen hehe.. 

Jag tempar och kör med stickor. min ägglossning kom tidigare än beräknat denna månad. CD11 istället för CD14. Det är väl ok men vi hann då inte få in lika många mysdagar. 
  • fancyr
    Hsim skrev 2024-02-16 05:19:43 följande:

I förgår hade jag en spotting blödning och tempen gick ner. Jag var helt hundra på att mesen skulle starta igår, men igår morse hade jag återigen en höjning på tempen och Ingen mens kom. Igår kväll hade jag dock ljusrosa flytningar på kvällen vid ett tillfälle. Imorse var tempen fortfarande något högre. Ingen mens vidare imorse och Testade imorse och håller antagligen på att bli knäpp, men efter att ha stirrat på helt blanka test i några dagar tycker jag mig nu se en svag skugga! Det är gravidkollens test som frågan var om här ovan också, så jag undrar väl nu också om de kan ge spökstrek. 

Jag funderar på om min feber ställde till det så att NC tror jag ägglossat todigare än vad jag har. Så att jag möjligen är på ÄL+11 idag och inte ÄL+14.

så fortsättning följer 😅

Ser ut som ett riktigt streck, hoppas hoppas!!

Jag är på äl-14 och fortfarande negativa test. BIM imorgon. Vad är oddsen på att det skulle visa positivt hädanefter, i princip minimala så antar att det är över nu.  
  • fancyr
    Anonym (Solrosen) skrev 2024-02-16 08:55:27 följande:

Någon som ser något på dessa?

Kanske något på den första bilden men osäker.
  • fancyr

nu sjönk tempen till precis coverline så jag inväntar mensen idag. 😕

• fancyr
    Kiwiii skrev 2024-02-26 08:58:33 följande:

Hejsan! Har läst hela tråden och vill säga grattis till alla plus! Jag är på bim -2 och testade mig idag. Vet inte om jag vågar tro på strecket eller om det är ett spökstreck. Vad säger ni?

Jag ser!! Stort grattis!!
Svar på tråden BIM februari 2024