BIM februari 2024
Vilken app använder ni för att ta temp förutom NC? Finns det billigare alternativt
Vilken app använder ni för att ta temp förutom NC? Finns det billigare alternativt
Hoppar in här från januari tråden eftersom mensen kom i helgen. Jag tänkte faktiskt prova Bisolvon tabletter denna gången men är lite osäker när man ska börja och hur länge man ska äta osv.
Jag tänker börja nästa cykel om den här misslyckas.
börja ASAP när mensen kommit och sluta på ÄL, är vad jag läst mig till. Vissa trappar upp allt eftersom från 1 - 2 - 3 tabletter Fram till ÄL Sprid ut jämnt typ om du får ägglossning CD 15 så kör du 5 dagar med 1, 5 dagar med 2 och 5 dagar med 3 tabletter.
om någon har andra ?instruktioner? så dela gärna! ☺️
Jaha!! Det visste inte jag.,, sorry!!
Jag är på äl+11 idag. Min bim är om 4-5 dagar.
säger det något?
Det finns de som plussar på testa tidigt-test på ÄL+11 eller ännu tidigare, men alla gör inte det.
jag vet inte vad jag ska tro?
jag tog ett tidigt Babyplan innan jag sprang ut. Sjukt stressad. Glömde kolla och la det i badrummet. Kommer hem ett par timmar senare och ser detta 😱
jag vet att man inte ska titta flera timmar senare och jag tror nog inte på det egentligen.
DPO 10. BIM tis eller ons.
Bilden kom inte med.
ursäkta skitig bänk 🤦🏻?♀️
God morgon!
Jag väntar på att bli kissnödig? har ett till babyplan testa tidigt som jag ska prova med.
vi sticker till Sälen för skidåkning om någon timma så jag hinner inte köpa digitalt. Men jag tar med mig två till tidiga tester så kan jag prova igen på söndag eller nåt om morgonens får ett svagt streck det också.
Jag har testat i åtta månader ich aldrig fått tork eller spökstreck så jag är försiktigt hoppfull men försöker vara realistisk.
den här månaden har jag boostat med D-vitamin, sovit lite bättre och ätit munkpeppar
så här ser min temp ut.
Samma idag. ser lika lite eller lika mycket beroende på hur man ser det. Får nog vänta till typ måndag och testa igen.
lägger jag dem bredvid varann så ser de likadana ut
båda bilderna är från idag
jag ställer mig in på en kemisk. Kan inte tro att alla dessa försök äntligen har gett frukt!!!
Mitt positiva äl test igår resulterade i en temphöjning idag. Får hoppas den håller sig uppe. Dock känner jag mig lite snuvad på alla mysdagar vi förlorat när äl kom 3 dagar för tidigt.
Det ser ju lovande ut!
tror på kemisk för min del eftersom jag inte ens vågar hoppas.
God morgon!
tog ett nytt tidigt test imorse. Det har blivit starkare ????
Jag har BIM tisdag eller onsdag, men jag trodde att testa tidigt skulle ge MYCKET starkare streck så här nära inpå? Det är ju BIM - 3 eller 4. ÄL +12.
Blir teststrecket aldrig lika starkt som kontrollstrecket?
Men vad kul! Grattis!
mina stickor verkar alla hålla med om att jag är gravid, och i så fall har vi samma BF för närvarande 🤗
16/10.
Grattis till alla som har plussat♥️
Mensen kom igen.
Så vi satsar på försök 4 nu i februari.
Jobbigt det här, månad efter månad trots äl-tester... Ser att vi är många som försökt flera månader. Använder ni äl-tester eller nåt? Jag började med rosenrot denna cykeln. Nån som testat det?
Jag har plussat nu på åttonde försöket.
jag testade rosenrot i november och december.
Nu i feb har jag ätit Munkpeppar och boostat med hög dos d-vitamin Från CD 1 till ÄL, och denna månaden tog det sig. Märkte stor skillnad på min ägglossning.
använt ÄL-test varje månad samt tempar.
Även om jag lyckades bli sjuk mitt i ÄL perioden denna cykel så två dagars temp saknas, så känns det positivt att denna cykel så har ÄL kommit lite tidigare men också har jag sedan min graviditet med MA i höstas fått en cykel där jag verkligen fått en temperatur höjning. Förra cykeln så kom tempen knappt upp, jag vill försöka intala mig att det betyder att kroppen kanske kommit igång lite bättre sedan skrapnibgen. Bilden är mina cykler sedan skrapningen. Snacka om att försöka tänka positivt.
Passerade BIM igår och tog ett digitalt test. Nu vågar jag tro på det. Det känns så otroligt skönt. vilken lättnad!!
lycka till alla som kämpar 💜
Juliab: grattis så kul! När är du beräknad då? Jag blir runt den 8/10 om mina uträkningar stämmer :)
Tack och det samma!
det blir 16-17 oktober beroende På hur jag räknar. Har varierande cykellängd.