EnAnonumius skrev 2024-01-05 12:35:12 följande:
Ja jag har löst ditt inlägg..
Har du glömt att läsa det du skriver?
Inledande mening.
Dina egna ord:
"Det är ju det jag pratar om. Feminism vara eller icke vara har ingenting med satsning på unga män att göra. "
(slut citat)
Och det var det som bekant ingen annan heller hävdat i denna tråden.
Ändå hade du konsekvent suttit och anklagat andra, utan under lag för din anklagelse, att de skyller på feminismen isig fast det aldrig gjores detta.
Så nu när du har upptäckt vad folk pratar om i denna tråden. Kan man slippa nu att få höra at det skylls på feminismen från dit håll. 😏
Hur får du det till att handla om "pojkars ohälsa"? Hur får du min åsikt att vara en fultolkning? Vilka fakta vet vi?
-sossarna säger att fokus på feminismen har drabbat unga män, hänvisar till en samhällsanalys
-ingenting i analysen pekar på att fokus på feminism har drabbat unga män
-sossarna tar upp feminism som en faktor för unga mäns "situation" eller vad vi ska kalla det trots att någon sån koppling inte existerar.
Du kan inte ha läst mina inlägg alls. Det är en hel del som skyller på feminister. Ts bland annat eller epitet såsom "feministh**a" har jag läst, att mäns dejtingmarknad nu ska regleras också och annat hat mot feminister och kvinnor. TROTS att feminismen faktiskt är oskyldiga till att orsakat lidande för unga män. Det är den röda tråden i det jag vill säga:
"Det är ju det jag pratar om. Feminism vara eller icke vara har ingenting med satsning på unga män att göra. "