Du som kämpar med att komma över ditt ex...
Hej,
Fick reda på att min fru ville skiljas i förra veckan, dagen efter åkte hon till sin syster för att få vara i fred.
Vi har varit tillsammans i 20 år, träffades hyffsat unga, hon 18 och jag 23.
Vi har 3 barn, 13, 11 och 2.
Jag är nog fortfarande i chock tror jag, vill inte vara själv och har storgråtit hela helgen.
Grabben som är äldst har varit med mig.
Jag borde nog sett det komma, men jag är en väldigt glad och positiv person och har kanske svårt att förstå allvar om man inte talar klarspråk, vilket min fru (borde nog lära mig att skriva min xfru nu) har svårt för att för att göra.
Vi har haft en underbar Jul och nyår med familj och vänner och hon har kännts nöjd och glad...och så hamna vi här...blää...
För henne har det växt fram under en längre tid och för mig kommer det ta lång tid att landa då jag älskar henne och barnen över allt annat.
Hon kommer att flytta ut så snart hon kan och byta stad, tar med sig mellan dottern och minsta dottern och grabben blir hos mig.
Vi är överens om allt inklusive barn, ekonomi osv.
Aldrig stora gräl eller otrohet från något håll.
Skönt att bara få skriva av sig lite, och läsa dina fantastiska rader och se att det finns hopp i livet det stärker mig även om jag känner mig sviken, svag och liten just nu!
Alla tips och råd i denna tunga stund mottages tacksamt ♥️