• Anonym (Skulle ni?)

    Skulle ni säga till killen att han har stor kuk utan att mena det?

    Ja det undrar jag nu. Skulle ni bara säga det om det faktiskt var så? Eller skulle ni även säga det för att bara göra hans dag?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle ni säga till killen att han har stor kuk utan att mena det?
  • Anonym (Man)

    Jag är ingen kvinna, så röstar inte. Men jag tror det beror på omständigheterna. Om kvinnan får en diekt fråga från mannen så tror jag det är vanligt med lite lögn, för att inte förstöra stämning. Däremot vore det direkt elakt om hon säger det helt spontant.

  • LadyThunder

    Nej, men jag har heller aldrig sagt att någon har stor kuk tror jag.. skön kuk däremot och sådant däråt. tror inte hans storlek är avgörande för hur skönt jag har det med någon och är det viktigare för honom att höra att han är stor över hur mycket jag njuter av honom så är inte jag tjejen för honom. 

  • Anonym (Anna-Karin)

    Nej, verkligen inte. Sedan är vad som är stor subjektivt. Haft två killar med BBC och speciellt en var sjukt stor. Kommer nog aldrig hända igen.

  • Anonym (Stor liten)

    Liksom kuken e ju de de e en del föds med stor andra med liten inte så mycket å göra åt, säger man till tjejer , du har stort hål eller litet ?

  • d0MiN077
    Anonym (Skulle ni?) skrev 2023-12-31 13:34:39 följande:
    Skulle ni säga till killen att han har stor kuk utan att mena det?

    Ja det undrar jag nu. Skulle ni bara säga det om det faktiskt var så? Eller skulle ni även säga det för att bara göra hans dag?


    jag är en man och är man i ett förhållande så hjälper man varandra även man måste dra en vit lögn. det kommer göra att ditt sexliv blir bättre
  • Anonym (Ops)

    Om du tvekar på att hon menar det är det antagligen inte särskilt stor. Just sayin.

  • Anonym (Anna-Karin)
    Anonym (Stor liten) skrev 2023-12-31 13:53:59 följande:

    Liksom kuken e ju de de e en del föds med stor andra med liten inte så mycket å göra åt, säger man till tjejer , du har stort hål eller litet ?


    Ha ha...har fått höra att jag har "fin fitta", men de har de nog sagt till alla de varit med. Ha ha...
  • Anonym (Stor liten)
    Anonym (Anna-Karin) skrev 2023-12-31 17:31:16 följande:
    Ha ha...har fått höra att jag har "fin fitta", men de har de nog sagt till alla de varit med. Ha ha...
    Haha jaså :) 
  • Anonym (M)

    Det här problemet uppstår ju inte om man låter bli att fråga eller tjata om storleken. Då vet man att säger hon att den är stor så menar hon antagligen det. 

  • Anonym (Anna-Karin)
    Anonym (Stor liten) skrev 2024-01-01 00:39:53 följande:
    Haha jaså :) 
    "Fin fitta du har snygging..." Känner mig sååå utvald....ha ha ha....
Svar på tråden Skulle ni säga till killen att han har stor kuk utan att mena det?