Min pojkväns bästa vän gillar inte mig
Den här äldre "vännen" med fru och barn låter extremt omogen!! Får jag fråga; Vad har de haft för relation egentligen?? Det låter ju som din pojkvän varit hans bitch som han har kunnat köra med och styra och ställa som han vill, och nu är det slut på det! Ditt sista inlägg övertygade mig, att han var fyllechaffis. Katastrof att missa en hittills given sådan! Och det går självklart ut över dig, stackare!
Som vän borde han verkligen vara glad för er skull, att ni har funnit varandra! Men det är viktigare att han har sin pass-upp.
Vaddå "blivit sämre i sin sport p.g.a dig"?? Skulle gissa att vi inte pratar elitidrottare och det är väl underbart att vara så kär att man inte riktigt kan koncentrera sig på annat?
Vad du gör så ta inte åt dig, inget av det här är ditt fel personligen! Han är avundsjuk och sur över att inte vara prio 1 i din pojkväns tillvaro längre.
Prata med din kille, hur känner han? Brukar den här "vännen" bossa över honom?
Vad du kan säga är väl att upplysa honom om hans avundsjuka om pikarna fortsätter. Att en riktig vän borde vara glad för hans skull. Men du måste ha din pojkvän med på tåget, annars blir det ju du som blir "den onda", om det blir du som hindrar din pojkvän från att fylle-skjutsa, massera den här idiotens fötter eller vad det nu är frågan om.
Önskar dig Lycka till!