Core skrev 2023-12-17 00:04:39 följande:
Incels försvara männen utan testosteron, väldigt enkelt sagt, men en helt annan grupp män.
Det går finfint ja, men har du suttit i de här miljöerna? Jag har gått på bygge i 15 år, vidareutbildad nu men jag vet vad jag pratar om. 95% av de som sitter där är män feminismen svartmålar. Och visst går det bra, men den stora majoriteten av sk vanliga män väljer andra inriktningar.
jasså? Vilka män svartmålar feminismen? jo de män som är inskränkta, som ser sig ha ett större värde än kvinnan, de som beter sig som om de har ett större värde.
menar du att bara för att en man är snickare så måste det vara en man som har dålig personlighet? Och ursäkta personligheten med att man minsann är en sån där ?riktig man? och slå sig på bröstet och säga snickare?
att bete sig som en rövhatt är varken manligt eller kvinnligt, det är rövhattigt. Man måste inte va en rövhatt för vissa typer av jobb. Att ens tro att man måste ha det, och uppmuntra rövhattigt beteende är inte annat än just rövhattigt. Det är inte heller knutet till en yrkesroll att vara en rövhatt. så varför vill du normalisera rövhattigt beteende med att de bara är män? Det finns många män i dessa yrken som kan bete sig mer än väl och vara riktiga gentlemän. Hur kan dessa lyckas? Har de högre IQ?