• Anonym (KK sidor)

Bra sidor för att hitta KK

Frun och jag har inte haft sex på evigheter, har försökt med ALLT nu har jag gett upp nu skiter jag i att försöka 
    Orkar inte leva som munk 

Men behöver lite sex, vart finner man de bäst?

Har luskat lite under dagen, men många sidor vill ha betalt och inget jag tänker göra.

några tipps för bra sidor 

tinder och liknande? Tror jag inte säker några bekanta där som lär se mig.

• Svar på tråden Bra sidor för att hitta KK
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Jerkmate)

Själv har jag träffat ett flertal kk:s bakom min frus rygg för att liva upp sexlivet. De senaste har jag alla träffat på en sida som heter "jerkmate" som är gjord för just det. Det räcker ibland med att bara skriva ett kort meddelande om intresse så trillar ett flertal personer in, sen är det bara att köra på! ;)

Rekomenderar starkt

• Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (Jerkmate) skrev 2025-01-09 02:00:25 följande:

Själv har jag träffat ett flertal kk:s bakom min frus rygg för att liva upp sexlivet. De senaste har jag alla träffat på en sida som heter "jerkmate" som är gjord för just det. Det räcker ibland med att bara skriva ett kort meddelande om intresse så trillar ett flertal personer in, sen är det bara att köra på! ;)

Rekomenderar starkt

Det är en sida för män som vill kika på cam-brudar. Finns hur många sidor som helst som är precis likadana. Har du lyckats få till det och knullat någon därifrån, är det nog någon tjej som är prostituerad och/eller sugargirl. Tungan ute
  • RickStockholm

Jag har ett liknande problem. 

Älskar min fru men det finns noll passion elker sex inblandat. 

Jag har kommit till en punkt där jag vill börja hitta en äskarinna men vet inte var. Helst någon i samma situation. 

ser bra ut och är inte blyg men var letar man ens?

mvh,
    Rikard

• Anonym (fdPåJakt)
    RickStockholm skrev 2025-01-20 13:50:28 följande:

Jag har ett liknande problem. 

Älskar min fru men det finns noll passion elker sex inblandat. 

Jag har kommit till en punkt där jag vill börja hitta en äskarinna men vet inte var. Helst någon i samma situation. 

ser bra ut och är inte blyg men var letar man ens?

mvh,
    Rikard

När jag var i svängen så var det mest Victoriamilan som gällde. Där är det nästan uttalat att kaka söker maka för att ha en affär. Det finns en och annan singel också, men de flesta söker samma sak.
    Jag fick träffa och lära känna många härliga kvinnor där, alla i samma sits som mig själv.

Ashleymadison är också rätt så otrohetsfokuserat, men där är det inte så många användare i Sverige.

Bodycontact är typ 50% bögar, 40% hetereomän och 10% tjejer. Bland tjejerna är det inte så ofta det är accepterat att du inte är singel... om du lyckas få kontakt med någon i den mördande konkurrensen där. Flört
  • RickStockholm
    Anonym (fdPåJakt) skrev 2025-01-20 15:25:20 följande:
    När jag var i svängen så var det mest Victoriamilan som gällde. Där är det nästan uttalat att kaka söker maka för att ha en affär. Det finns en och annan singel också, men de flesta söker samma sak.
    Jag fick träffa och lära känna många härliga kvinnor där, alla i samma sits som mig själv.

Ashleymadison är också rätt så otrohetsfokuserat, men där är det inte så många användare i Sverige.

Bodycontact är typ 50% bögar, 40% hetereomän och 10% tjejer. Bland tjejerna är det inte så ofta det är accepterat att du inte är singel... om du lyckas få kontakt med någon i den mördande konkurrensen där. Flört
    Problemet med alla siter förstår jag att det är 85%män 10% fejkkonton och 5% (max) kvinnor? Inte så representativt mot verklighetens behov av älskare/älskarinnor?

Så var finns alla fina tjejer/kvinnor? 🤔
  • Anonym (fdPåJakt)
    RickStockholm skrev 2025-01-20 16:27:05 följande:
    Problemet med alla siter förstår jag att det är 85%män 10% fejkkonton och 5% (max) kvinnor? Inte så representativt mot verklighetens behov av älskare/älskarinnor?

Så var finns alla fina tjejer/kvinnor? 🤔
    För min del blev det ett nytt liv för 3 år sedan, men fram till dess, under 4 års tid, så var det inte något problem att hitta en partner som var ute efter detsamma. Det kanske är annorlunda idag.
    Du fick i alla fall ett par tips. 
  • Gävle 2025

Hej vill vågar inte 
    Det låter jobbigt vill du finns jag här vi kan prata privat om du vill 

• Gävle 2025

Hej jag är ny här är ensam och skulle vilja prova på 

• Gävle 2025

Finns det något par som vill bjuda in mig 
    Det är första gången hoppas på svar jag är 55

Svar på tråden Bra sidor för att hitta KK