• Anonym (KK sidor)

Bra sidor för att hitta KK

Frun och jag har inte haft sex på evigheter, har försökt med ALLT nu har jag gett upp nu skiter jag i att försöka 
    Orkar inte leva som munk 

Men behöver lite sex, vart finner man de bäst?

Har luskat lite under dagen, men många sidor vill ha betalt och inget jag tänker göra.

några tipps för bra sidor 

tinder och liknande? Tror jag inte säker några bekanta där som lär se mig.

• Svar på tråden Bra sidor för att hitta KK
  • Anonym (Nina)
    Anonym (VillVågarinte) skrev 2024-05-09 23:42:19 följande:

Hade önskat jag vågade ha en KK. Min partner är såå ointresserad nu av sex. Jag är kåt jämt. 
    Men vågar inte vara otrogen och han går inte med på öppet. 
    Ens kk kan plötsligt tala om för ens kille va man gör?!??!?

Hallo, nu har ni ju hittat varandra haha. Kör!!!
  • Anonym (Nina)
    Anonym (Fru X) skrev 2023-12-12 20:57:31 följande:
    Badoo kanske? 

Dock förespråkar jag helt klart möten irl. 

Jag är kvinna och gift sedan evigheter (typ). Jag har två fantastiska älskare. En lite yngre och en lite äldre. Träffade båda genom jobbet och det var perfekt. Nu jobbar vi dock inte tillsammans längre men jag träffar dem fortfarande och har inga planer på att låta bli. Det är helt klart det bästa som hänt, har fått ett fantastiskt sexliv. (De känner inte till att de delar älskarinna så träffar de inte samtidigt.)
    Så du menar att du har en man hemma och har två älskare.

Själv sitter man hemma singel tjej utan något, dela med dig av din hemlighet haha. Och, så glad över att se en annan kvinna gilla sex. Mina väninnor är så tråkiga med det,
  • spjuver

Jag lever sedan ett par år tillbaka i en relation utan sex och emellanåt är det enormt frustrerande, Ser bra ut och får ofta uppmärksamhet när jag är ute, men så fort jag nämner att jag är upptagen så händer det inte mer. Ska man säga rakt ut att jag söker en älskarinna eler ska man ljuga om att man har en tjej?

• Ascendere
    spjuver skrev 2024-12-16 19:52:49 följande:

Jag lever sedan ett par år tillbaka i en relation utan sex och emellanåt är det enormt frustrerande, Ser bra ut och får ofta uppmärksamhet när jag är ute, men så fort jag nämner att jag är upptagen så händer det inte mer. Ska man säga rakt ut att jag söker en älskarinna eler ska man ljuga om att man har en tjej?

Men gör slut bara 
  • Anonym (Suck)
    spjuver skrev 2024-12-16 19:52:49 följande:

det är väl klart och tydligt att de inte vill vara älskarinna om intresset försvinner när du berättar att du är upptagen. Få kvinnor är intresserade av att vara delaktiga i att göra någon annan illa.

Gör slut och gå vidare med livet så ska du se att du hittar någon.

• Anonym (Mr78)
    Anonym (Nina) skrev 2024-12-15 21:57:07 följande:
    Så du menar att du har en man hemma och har två älskare.

Själv sitter man hemma singel tjej utan något, dela med dig av din hemlighet haha. Och, så glad över att se en annan kvinna gilla sex. Mina väninnor är så tråkiga med det,
    Vi finns vi män som letar en kk bara så du vet ;)
  • Anonym (Nina)
    Anonym (Mr78) skrev 2024-12-17 13:23:59 följande:
    Vi finns vi män som letar en kk bara så du vet ;)

Ja men nu är jag inte ute på krogen och studerar just nu, så det blir inte möte ute med män. 

Sen är jag inte bra på kk, jag har sjukt mycket sexdriv antingen är det på eller av, blir jag påsatt en gång så måste jag ha det hela tiden. Kl funkar inte för mig att ses en gång varannan vecka. 

• Man 78
    Anonym (Nina) skrev 2024-12-17 20:24:27 följande:

Ja men nu är jag inte ute på krogen och studerar just nu, så det blir inte möte ute med män. 

Sen är jag inte bra på kk, jag har sjukt mycket sexdriv antingen är det på eller av, blir jag påsatt en gång så måste jag ha det hela tiden. Kl funkar inte för mig att ses en gång varannan vecka. 

Du får slänga ut en krok här på FL, tro det eller ej men jag har haft bäst framgång med att träffa vettiga och intressanta kvinnor här. 
  • Anonym (Mr78)
    Anonym (Nina) skrev 2024-12-17 20:24:27 följande:

Vad synd. Men om en gång i veckan funkar får du säga till =)
  • Tennis83

🙂  Följer tråden. Man. Hetero. Singel. Ca 40 år i Sthlm city. Ingen brotts- eller drogproblematik. Nåt sånt med någon singel 👍🙂

Svar på tråden Bra sidor för att hitta KK