• Anonym (M)

Nekar mitt barn följa med till Thailand.

Detta gör hon bara för att jävlas. Så otroligt omoget och ansvarslöst att använda dottern som ett sätt att hämnas. 

Jag hade åkt i alla fall. Och förklarat för dottern varför hon inte får följa med. 

• Anonym (M)
    Mandel skrev 2023-12-15 08:11:38 följande:
    Frågan många mammor måste ställa sig är för vems skull man sätter sig emot saker och varför man tror att det är rösten som mamma som väger tyngs. 
    Vem gynnar det att hindra sina barn från att göra och uppleva saker med sin andra förälder?

Jag säger ja till saker för mina barns skull och för att jag även anser att deras pappa som är en normalbegåvad vuxen borde vara kapabel att lösa ev situationer som kan uppstå även om han var en usel make och frånvarande pappa till barnen under tiden vi var gifta.
    Även om han beter sig som en rövhatt mot mig så vill jag att våra barn ändå ska ha en god relation med honom. Och vill han lägga tid och pengar på att försöka imponera på barnen med dyra utlandsresor, märkeskläder osv så är det hans problem, inte mitt. 
    Är helt suveränt att mina barn får åka jorden runt om de vill utan att det kostar mig en krona!

Håller med. Den som straffas är barnet, inte den andre föräldern. 

Svar på tråden Nekar mitt barn följa med till Thailand.