Inlägg från: SmulanFnulan |Visa alla inlägg
  • SmulanFnulan

sjuksköterska

Nakato skrev 2023-12-15 12:12:42 följande:

Tror inte Mälardalen har distans, hon pendlar fram och tillbaka men hon har sagt at de behöver inte vara på plats typ varje dag. Det har funkat bra för henne och hon ta examen i Juni😊 Om du inte kommer in nu så kan du söka till HT och sen byta till Stockholm efter första termin😊 

Jag brukar kollar på denna forum men det är mest gamla tråd från typ 2-3 år sen som jag hittar😊

Oh snälla du jag har ett B i svenska 3 som är typ min fjärde språk och är godkänd i matte 2B. Mina låga poäng beror på den utbildning jag valde när jag gick gymnasiet för 10 år sen (Hotell o Restaurang) och jag var ny i Sverige då. Högskoleprovet är redan svårt och jag tränade 0 inför det  och fick 0,15.
    Läkarna på vårdcentralen googla för att kollar vad som är fel med en😂 va fan snackar du om? jag jobbar på sjukhus på en vårdavdelning med sjuksköterskor som kan knappt pratar ditt språk så take a pill and chill please.  Pratar inte ens om Patientsäkerhet om du inte vet vad det innebär😂 Om du jobbar inom sjukvården så skulle du veta vad som egentligen pågår där men som det verkar så är du här och bara kommentera på saker som du inte ens ha fakta om😂 Det lättaste svenska som jag stötar på varje dag är läkarnas ordinationer!

Att skriva 0,15 är verkligen en bedrift i sig. Att du sedan inte har en aning om vad du pratar om trots att du jobbar inom vården idag är inget annat än skrämmande och ett tydligt tecken på att du ska låta andra tänka åt dig för du klarar bevisligen inte av det själv.
Svar på tråden sjuksköterska