Nakato skrev 2023-12-14 10:46:32 följande:
Vissa människor tänker inte alls.
Jag har också barn och skulle vilja söka i stockholm men mina poäng är väldigt låga. 15,66 finns det hopp annars mälardalen ligger inte så långt från Stockholm. Har en vän som studera där och har barn, hon tycker det har funkat. Hon har gjort sin praktik på Södertälje sjukhus. Jag har barn också som går i skolan o förskolan 😊 därför sökte jag distans.
Jag har håller på med Engelska 7 för att få en extra merit poäng.
Jag har gjort likadant som dig😂 letat runt för folk som sökt samma programm innan. Det kommer att gå bra vi håller tummarna 😊
Ahh, det är lite sent nu, men skulle jag inte komma in till VT så kan jag ju prova att söka mälardalen på distans till HT 😅 Sökte KI distans också, men högt tryck där.
Har du hittat nåt bra ställe/forum att se hur det gått för tidigare sökande då? Det är min kvällsunderhållning just nu 😂
Rivjärnet92 skrev 2023-12-14 11:05:03 följande:
Vad fan hoppar ni på mig för? Vill du själv bli vårdad av en person som inte kan räkna ut koncentrationener på mediciner, eller som inte kan läsa och förstå läkares ordinationer? Helvete alltså vad korkade flera av er är. Det handlar till syvende och sist om PATIENTSÄKERHETEN, era avarter.
Men för all del, jag hoppas verkligen inte att ni klagar på undermålig vård den gången ni får det.
Klarar man inte läkemedelsberäkningen så blir man inte godkänd och kuggar därmed utbildningen. Jag förstår att det är triggande för en del personer att läsa i forum på internet, men oroa dig inte i onödan 😊 Hoppas du mår bättre snart.