Inlägg från: Millan24 |Visa alla inlägg
  • Millan24

BIM JANUARI 2024

Jag tänkte precis skriva in mig i BIM-februari istället då jag trott att mensen kommit. 
    Men jag är så himla förvirrad. Troligtvis är de väl bara att man har sån stor önskan att det är graviditet på gång men jag har aldrig haft så här förut och blir misstänksam. 

Igår på morgonen fick jag rosa flytningar. BIM-2 var det då. 

Från lite på morgonen till ingenting under em/kväll. Imorse förväntade jag mig att mensen skulle ha kommit igång men det var endast som igår bara lite rosa på papperet. Lite mer vid nästa toalettbesök men nu när jag går på toaletten är det borta igen. 

Jag har aldrig haft mellanblödningar eller spottings i hela mitt liv. Har jag väl börjat blöda vid mens så startar det ganska snabbt och blir rikligt. 

Vill såklart hoppas att det här står för något positivt, men vågar inte hoppas för mycket heller. 

Vågar inte ta ett test. Får vänta ut och se va som händer. 

• Millan24
    Preet90 skrev 2024-01-24 11:28:52 följande:
    Det skulle kunna vara jag som skrev ditt inlägg. Jag fick precis som dig en rosa flytning igår och trodde det var mens också BIM - 2,3..

För hur många dagar sedan hade du ÄL?
    Jag testade neg idag på morgonen men har ingen mens. Får inte heller mellanblödningar eller spottings annars. 

Visst är det konstigt! 

Jag vet Inte exakt när jag hade ÄL men troligtvis den 12:e så de är ju ÄL+12 nudå.. 
    När hade du ÄL? Har du känt av några andra symtom? 

• Millan24

Mensen strulade bara och negativt test här så jag hoppar över i Februari-gruppen istället och hoppas på ett plus då istället. 

Svar på tråden BIM JANUARI 2024