Inlägg från: Frökenelin24 |Visa alla inlägg
  • Frökenelin24

BIM JANUARI 2024

Hej! Vet inte om jag är i rätt tråd, är helt ny här, men jag skulle behöva veta era upplevelser med ?babyplan testa tidigt?, jag fick (vad jag tycker det ser ut som) ett plus nu på morgonen, är dom stickorna pålitliga eller brukar dom kunna visa fel? Vi har precis börjat prova för barn och det är första gången jag plussar, (hade troligtvis ÄL den 10e) Ska ta ett test till såklart men måste vänta lite så kisset är mer koncentrerat och det är så svårt för jag är kissnödig hela tiden haha!
  • Frökenelin24
    Pico skrev 2024-01-24 14:03:25 följande:

Frökenelin24 - jag skulle säga att detdär är positivt!! Stort grattis 🤩

Tack haha! Tog ett till test nyss (trots att jag precis hade kissat en sväng tätt inpå) och tyckte nästan det testet visade ett ännu tydligare streck. Men jag har fortfarande lite svårt att lita på att det verkligen stämmer. Min mens är beräknad att komma typ idag eller imorgon egentligen, ska jag prova typ clearblue tidigt digitalt test? Eller är det kanske pengar i sjön haha.

Jag tog ett digitalt test i söndags men det var inte tidigt så det visade negativt, så Trodde det var helt kört att få ett plus denna månaden. Förlåt om jag skriver rörigt eller så, är trött och helt ny på detta med forum haha! 

• Frökenelin24

Tog digitalt för en stund sedan och det stod gravid där med, så häftigt! Kan inte smälta det. ❤️ 

• Frökenelin24
    Preet90 skrev 2024-01-24 19:34:21 följande:
    Stort grattis! ❤️
    Är det första barnet? 
    Tack snälla❤️ ja det är första, vi bestämde i mellandagarna att vi är redo att bilda en liten familj så detta var faktiskt första försöket 😅😍 trodde aldrig det skulle gå så fort, håller tummarna att allt går vägen nu! Och hoppas på många fler plus för alla andra här i tråden ❤️ 
  • Frökenelin24
    Preet90 skrev 2024-01-24 20:28:28 följande:
    Men vad kul!!! Ja ibland går det fort faktiskt. När vi bestämde oss för barn så tog det på andra försöket och nu är han 6 år. Detta är vår första försök till att skaffa syskon och jag hoppas verkligen den flytningen jag fick igår var en nidblödning. ❤️❤️

Får du en oktober bebis om allt går som det ska? När hade du ÄL? 🥰
    Det kan säkert vara nidblödning! Så spännande! Håller tummarna för dig/er! ❤️ 
    Ja tidigt oktober om allt stämmer 😁 hade ÄL den 10e (troligtvis, tog inget ÄL-test utan gick på min kraftiga smärta i magen som jag brukar få när jag har ÄL 😅) 
  • Frökenelin24

Preet90 - ja jag plussade första gången igår den 25e, med babyplans tidiga tester samt clearblue digital tidig, då jag var lite osäker på vilken dag min mens skulle komma. Men kvällen den 24e så var jag helt säker på att mensen skulle komma då fick mensvärk som kändes som vanligt, annars har jag haft som lite molande i magen ända sedan ägglossningen i princip. Tog vanligt gravtest i söndags och det var negativt så trodde verkligen det var kört först. Hade också nidblödning typ en vecka efter ägglossning och det var varit lite rosa på pappret till och från sedan dess, men tror det är sån ?genombrottsblödning? kanske, mår helt okej i övrigt så känner mig inte så orolig för det i alla fall 😁 

Hoppas mensen håller sig borta för dig!❤️

Svar på tråden BIM JANUARI 2024