Inlägg från: Fjällsockan |Visa alla inlägg
  • Fjällsockan

BIM JANUARI 2024

Hej får jag hoppa in här? BIM 19/1 och har också haft sockerdricka i magen de senaste dagarna. Igår kom migränen och jag tänkte att nu måste det väl ändå vara något! Tog ett test från apoteket, gick knappt att tyda. 30 min efter så tyckte jag att jag såg något. Kanske inte är giltigt då iofs? Vågar inte säga något till mannen, ska jag orka hålla mig två dagar och testa med morgonurin? Åååh så spännande! 

• Fjällsockan
    fancyr skrev 2024-01-15 18:45:23 följande:
    spännande!! hur många dagar efter ägglossning är du? :) 
    Kanske 11 dagar? Har dock inte tempat eller testat utan gått på fertilt sekret och plötslig sugenhet ;) Vet inte om jag kan hålla mig att testa igen redan imorgon.
  • Fjällsockan
    fancyr skrev 2024-01-15 20:26:36 följande:
    Haha jag är likadan. Har sagt att jag ska vänta till äl+10 men imorgon är 9 och jag funderar starkt på att testa. Förra månaden testade jag Redan på äl+8 😆
    Åh spännande! Håller tummarna! Den där surrande känslan fortsätter, aldrig känt så förut. Något måste det ju betyda! 
  • Fjällsockan

Ja där är ju något! Stort grattis hörni! Jag gick också upp arla morgon med fortsatt surr i livmodern men tyckte det testet såg blankt ut :( väntar kanske till BIM och tar ett digitalt?

• Fjällsockan
    fancyr skrev 2024-01-16 10:30:33 följande:
    Ja alltså mitt var nog i tidigaste laget
    Ja mitt morgontest hade en liten skugga men jag tror att jag inbillar mig :( Såg mycket mer blankt ut än det igår. Försöker hålla mig från att kasta alla mina pengar på test nu. Hur klarar man den här väntan?!
  • Fjällsockan
    Hsim skrev 2024-01-16 11:44:48 följande:
    Vilken dag är du på?
    jag har BMI 20-21/1
    försöker intala mig att inte börja testa redan från imorgon bitti. 
    Borde vara ÄL+11/12 kanske, BIM 19/1. Tänkte igår att jag köper två test så räcker det. Jo tjohejsan! Kanske håller mig idag och köper ett digitalt imorgon ;) 
  • Fjällsockan
    fancyr skrev 2024-01-16 14:28:49 följande:
    jag har fortfarande mitt surr så ge inte upp :) vi alla är ju olika också på hur snabbt vi tar upp hcg:t osv.
    Tack för stödet! <3 Det fortsätter surra ordentligt här! Känslan säger att det är något men vågar inte hoppas för mycket. 
  • Fjällsockan

Jag vaknade också mitt i natten och får blod på pappret så då är väl mensen här? Trodde verkligen på det där surret! Blir väl en bärs på AW istället för pengar på CB :/ 

• Fjällsockan
    fancyr skrev 2024-01-17 07:53:51 följande:
    Nä va tråkigt :( men det kanske bara blir just det där blodet? 
    Blev bara en 26 dagars cykel så får väl ägglossning snabbt igen om inte annat. Tack för peppen! Håller tummarna att ditt test blir riktigt tydligt ❤️
  • Fjällsockan
    88Mia88 skrev 2024-01-17 10:30:56 följande:
    Hej! 

Tack så mycket :) 

Hoppas verkligen att det går bra för dig och att du inte behöver vänta länge på ett positivt resultat! 

Jag hade verkligen velat kunna släppa det och njuta av stunden men det är som du skriver lättare sagt än gjort. Känner konstant rädsla att det man har kämpat för så länge kommer att tas ifrån en när som helst.

Jag ringde barnmorskemottagningen och berättade. De sa bara grattis till graviditeten och bokat första ultraljud 8 februari. Så jag har bara googlat loss de senaste dagarna.
    Ser ut som en klockren stegring! Bra kämpat! 💪
  • Fjällsockan

Grattis smurfananna!! Åh Fancyr jag håller tummarna för testet! Min mens är ett faktum men jag hoppar nog in i BIM feb och får engagera mannen lite mer inför nästa ÄL ;) 

Svar på tråden BIM JANUARI 2024