Inlägg från: Anonimato |Visa alla inlägg
  • Anonimato

BIM JANUARI 2024

Hej, 
    lägger in mig här, andra försöket efter att ha fått avbryta mitt graviditet i september pga 3 olika missbildningar i v22. vi fick bekräftat att det är inga genetiska faktorer så vi har börjat försöka igen. Hade ÄL 22/12. 

1/1 - Madicken2023, 3e barnet, 3e försöket

1/1 Ovissheten, 2:a barnet 6:e försöket (två kem grav)
    3/1 Mhe, 5:e barnet, 5:e försöket
    3/1 Höst2023, 1a barnet, 5:e försöket 
    4/1 LillaPingvin, 3e barnet, andra försöket
    4/1 nellys 2a barnet, fjärde försöket
    4/1 Obalem 3e barnet, första försöket
    4/1 Natalina1451 4e barnet, första försöket efter sent missfall. 
    5/1 pippi12345 3:e barnet, fjärde försöket
    6/1 - jossolo, 3e barnet, andra försöket 
    6/1 Anonimato 2:a barnet, andra försöket
    7/1 - Anga, 3e barnet, första försöket
    8/1 hejkoala 3:barnet, fjärde försöket 
    11/1 - juliab, 2a barnet, 6:e försöket
    12/1 -Kvinnan97, 2a barnet, 2a försöke
    12/1- gbg mamma, 3e barnet, 2a försöket. 
    12/1 Anonym01082121-2a barnet ca 8 försöket
    13/1 - amiilee, 1 barnet, 9e försöket
    13/1 - cececilia, 1a barnet, många försök
    16/1 - Adaad, 1 barnet, (ett MA i sept) 4:e försöket efter Ma.
    19/1 - bebissugen91, 1a barnet, 5e försöket
    19/1 - kiwikiwi, 2a barnet, 2a försöket
    22/1 - fancyf 3e barnet, 2a försöket
    25/1 - Embarazda, 3e barnet, 19:e försöket. 

• Anonimato

@ailicececilia
    när jag var gravid hände det samma sak, blödde lite o fick panik. det visade sig vara väldigt normalt och så länge man inte blöder rikligt, typ en hel binda så ska man inte oroa sig. Det var vad läkarna sa, man kan inte heller göra annat än att vänta heller men för mig gick det bra. Sen fick vi avbryta graviditet längre fram men det var av andra orsaker :/ 
    så Jag vill gärna säga grattis! 

• Anonimato

Heej,
    jag fick neg gravtest den 31/12, då var det äl+8. 
    Känns som att mens ska komma men samtidigt har jag känt så här sen äl så jag vet inte. det känns som pms men Vill ju gärna tänka positivt, det kanske var för tidigt för att testa. fick en sån jäkla värk på vänstra sidan tjejmagen idag Och känner mig väldigt varm?kanske händer det något där inne.  man kanske inte ska tappa hoppet än. 

lycka till och grattis till er som har plussat ✨

• Anonimato

Heej, 
    jag har ingen självkontroll, har testat 4 ggr redan. Men tänker att om det ger mig lite lugn o ro så spelar det ingen roll. 

Är 3 dagar ifrån BIM, lång menscykeln denna månad tydligen (40 dagar). hade väldigt mycket gravidsymtom från än fram till nån dag sen, dom har försvunnit nu?förutom att mina bröst känns större än vanligt. 

tog gravtest imorse som visade negativt så nu väntar jag bara in mensen o försöker tänka positivt :)

• Anonimato

Hej, Har har lite värkar idag men inte alls som vanlig mens känner mig mest uppblåst. Hade en konstig blödning imorse, mest som flytningar med mörkrött trådliknande blod...förlåt om det är mycket information. Har Bim på lördag.

• Anonimato

Fick mens igår kväll, hoppas det händer nästa månad! Lycka till alla er andra {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden BIM JANUARI 2024