Inlägg från: Oväntadedrömmen |Visa alla inlägg
  • Oväntadedrömmen

BIM JANUARI 2024

1/1 - Madicken2023, 3e barnet, 3e försöket

1/1 Ovissheten, 2:a barnet 6:e försöket (två kem grav)
    3/1 Mhe, 5:e barnet, 5:e försöket
    3/1 Höst2023, 1a barnet, 5:e försöket 
    3/1 oväntadedrömmen, 2a barnet, försökt 13månader

4/1 LillaPingvin, 3e barnet, andra försöket
    4/1 nellys 2a barnet, fjärde försöket
    4/1 Obalem 3e barnet, första försöket
    4/1 Natalina1451 4e barnet, första försöket efter sent missfall. 
    5/1 pippi12345 3:e barnet, fjärde försöket
    6/1 - jossolo, 3e barnet, andra försöket 
    6/1 Anonimato 2:a barnet, andra försöket
    7/1 - Anga, 3e barnet, första försöket
    8/1 hejkoala 3:barnet, fjärde försöket 
    11/1 - juliab, 2a barnet, 6:e försöket
    12/1 -Kvinnan97, 2a barnet, 2a försöke
    12/1- gbg mamma, 3e barnet, 2a försöket. 
    12/1 Anonym01082121-2a barnet ca 8 försöket
    13/1 - amiilee, 1 barnet, 9e försöket
    13/1 - cececilia, 1a barnet, många försök
    16/1 - Adaad, 1 barnet, (ett MA i sept) 4:e försöket efter Ma.
    19/1 - bebissugen91, 1a barnet, 5e försöket
    19/1 - kiwikiwi, 2a barnet, 2a försöket
    22/1 - fancyf 3e barnet, 2a försöket
    25/1 - Embarazda, 3e barnet, 19:e försöket
    26/1 - Bär, 3:e barnet, 9:e försöket efter MF

Hej på er. Nu var det länge sedan jag tittade in här. Är på äl+9 idag och tror att jag plussat. Efter alla dessa månader kanske det är våran tur?🙈 så nervös!
  • Oväntadedrömmen
    Juliab skrev 2023-12-29 19:50:11 följande:
    Vad spännande!!! Jag håller tummarna! 
    Tack så mycket. Jag räknade och insåg att vi är på 17de försöket, utan ett enda plus innan. Så känns helt galet att få ett plus 🙈

Har köpt ett digitalt tidigt test att ta imorgon, för att få ett tydligare svar 😁
  • Oväntadedrömmen
    Syskonförsök skrev 2023-12-29 21:02:16 följande:

Såg testet i ett annat forum, ser absolut positivt ut. är det testa tidigt digitalt du har hemma hade jag tagit det redan ikväll!! 

Ja, men man blir ju så rädd att det ska ha blivit något fel, eller att man ser i syne. 
    Ska försöka hålla mig till imorgon när jag inte druckit 1L saft precis 🤪
  • Oväntadedrömmen

Juliab:

Åh, vi har inte haft något val än att bara försöka. Min pojkvän har inte på papper bott här i ett år än, så vi kunde inte få hjälp.
    Det som stått ut den här omgången är att jag och sambon under ägglossningen haft en dryg covid, inte duschat och bara varit hemma.haha

• Oväntadedrömmen

Okej, nu får jag välja att tro på det på riktigt 😭 

Det här året har varit det mest fruktansvärda året i mitt liv, med sjukdomar och nära anhörig som gått bort. Att få avsluta året såhär går knappt att ta in 😭❤️
  • Oväntadedrömmen
    Syskonförsök skrev 2023-12-30 06:45:53 följande:

Åh stort stort stort grattis ❤️❤️❤️ så härligt!

Tack så mycket ❤️ nu håller jag mina tummar för många fler plus här 🌷
  • Oväntadedrömmen
    Juliab skrev 2023-12-30 08:06:40 följande:

Jag förstår, tufft år!! 

vi har också legat hemma med covid och sedan influensa 🤧 hoppas Det har hjälpt oss också 🤣 

stort stort grattis! 

Ja, jag hade förlikat mig med tanken att det inte blev något denna gång heller. Jag har svårt att förstå hur ett ägg tycker det är lämpligt att bosätta sig i en sjuk kropp 😅 

Jag håller tummarna för er 🌷

Jossolo: tack så mycket 🌷
  • Oväntadedrömmen

Jossolo: jag har köpt testa tidigt från babyplan 😊 tycker de är mest prisvärda när man är en testmissbrukare. Jag har hört att vissa inte gillar dem på grund av spökstreck, men under mina 13månader med otagliga test har jag inte fått ett enda spökstreck.

• Oväntadedrömmen
    Natalina1451 skrev 2023-12-31 10:53:51 följande:
    Imorse slog det över till gravid, så verkar som att RFSU hade riktiga streck ändå, tog ett till RfsU imorse också och det var starkare än igår 🙏 
    även en vanlig teststicka från apotea hade ett svagt streck idag, det kom inte me dop bilden dock men såhär ser det ut nu 
    Grattis 🌷
  • Oväntadedrömmen
    Hejkoala skrev 2023-12-31 13:13:11 följande:

Jag har varit gravid 2 gånger innan och varje gång alltid känt symtom som spända bröst, illamående 1 vecka efter äl. Vi är inne på 4:e försöket och jag bara önskar jag är gravid denna gången men hoppet är noll då jag verkligen inte känner ett enda symtom, är på dag 8 efter äl nu. Någon som har lite pepp? kan man va gravid utan symtom tidigt fast man gjorde de dom andra graviditeterna? 

Nu minns jag inte hur det var sist eftersom det var 16år sedan. Men den här gången har jag inte haft några som helst symtom förrän igår kväll som alltså måste vara äl+11 eller något sådant. Hade jag inte vetat om plus, så hade jag dessutom tänkt att det var tecken på mens fast lite värre än det brukar vara. 
    Så hoppet är inte ute än 😊 alla graviditeter är ju olika varandra 🌷
Svar på tråden BIM JANUARI 2024