Inlägg från: Anonym (Derp) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Derp)

Har du sympati för ofrivilligt sexlösa män?

Anonym (L) skrev 2023-12-08 18:43:36 följande:
    Jag har aldrig refererat till dig som kvinna, vad har du fått det ifrån? De enda jag refererat till som kvinnor är Anonym(Ann), Anonym(Mymlan) och Anonym(Igen). Antar att du inte är någon av dem?

Kan kan ju citera vilka 3 du pratar om:
    "Ok, jag var otydlig där, jag valde varsitt inlägg från er 3 för att jag ville uppmärksamma er på de inlägg jag refererade till. Det var inte nödvändigtvis just det jag citerade som var mest relevant. "

• Anonym (Derp)
    Anonym (L) skrev 2023-12-08 19:09:17 följande:
    Och var refererar jag till er 3 som kvinnor?
    Du vet ingenting om könet bakom ett nick. Du antar däremot baserat på dina egna fördomar.

Varför kan du inte förklara varför du anser mig vara aggressiv? 
  • Anonym (Derp)
    Anonym (L) skrev 2023-12-08 19:32:45 följande:

Så du blev svarslös? Du sitter alltså och killgissar att jag relaterar till er som kvinnor? 

I  nästan vartenda av dina inlägg finns en undertryckt aggression, du är förmodligen hemmablind som inte noterar det själv, vilket inte är konstig, hemmablind blir de flesta.

Det är ju bara en känsla du har. Förklara aggressiviteten. Det du skriver är förolämpande och taget ur luften. Varför? 
  • Anonym (Derp)
    Anonym (L) skrev 2023-12-08 19:49:32 följande:
    Ja du ansåg till exempel att jag hade fördomar, men som jag fattar det baserades det på att jag skulle relaterat till dig som kvinna. Vilket inte var annat än en killgissning från din sida. Kanske baserat på en fördom från din sida?
    Att du inte kunde medge att du hade fel med att jag relaterade dig och 2 som kvinnor är heller inte särskilt smickrande.
    Du är fördomsfull. Du uppfattar att det ligger ett kön bakom utan att veta något om vare sig mig eller andra.

Det är däremot inte aggressivt. 
  • Anonym (Derp)
    Anonym (L) skrev 2023-12-08 21:39:28 följande:
    Nu ljuger du och gör bort dig inför hela FL. Vem som helst i denna tråd kan se att jag aldrig refererat till dig eller någon av de 3 jag citerade till något kön alls. Jag har hänvisat tre andra som kvinnor. Alla som trycker Visa Endast på mina inlägg kan se att detta stämmer.
    Att du går i försvar och sedan i ett patetiskt motangrepp där du påstår att jag relaterat dig till visst kön vilket vi redan visat att jag inte gjort gör att jag accepterar ditt påstående att du är man.
    Du fortsätter ju med dina fördomar om mig. Ändå så kallar du MIG för aggressiv.
  • Anonym (Derp)

Jag förstår inte hur barnlöshet ska vara något jämförbart med sexlöshet. Eller hur det ska vara könsbaserat heller.

• Anonym (Derp)
    Anonym (Jämförelse) skrev 2023-12-11 16:39:01 följande:
    Det är främst när män blir utan sexpartner som du och andra snackar om naturligt urval. 
    Det ska då som sagt gälla alla oavsett om de är i en relation eller inte. 

Kvinnan och mannen ska inte knulla mer än vad som krävs för att få barn. 
    "kvinnan och mannen ska inte knulla mer än vad som krävs för att få barn"

i vilket syfte då? För att visa empati med din sexlöshet? 
  • Anonym (Derp)
    Anonym (Jämförelse) skrev 2023-12-11 17:09:04 följande:
    Om det ska handla om hur naturen ser ut. 
    Jag tog bara ett exempel på vad som då borde gälla för de som har sex då. 
    Naturen ser inte ut så.
  • Anonym (Derp)
    Anonym (Jämförelse) skrev 2023-12-11 17:11:05 följande:
    Så kvinnor har sex när hon inte vill ha barn i naturen? 
    Eller i ett hus, eller i en lägenhet 
  • Anonym (Derp)
    Anonym (Jämförelse) skrev 2023-12-11 17:11:49 följande:
    Hur ser sex ut då i naturen? 
    Det kan vara en hobby mellan samtyckande människor. Att du känner dig utanför bero naturligtvis på att du inte hittat en samtyckande.
Svar på tråden Har du sympati för ofrivilligt sexlösa män?