Inlägg från: Anonym (Jämförelse) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jämförelse)

Har du sympati för ofrivilligt sexlösa män?

Anonym (Nej) skrev 2023-12-07 22:06:35 följande:
    Det är männen härinne som förstör forumet och inte kvinnorna. Skäms ni inte över hur vidrigt ni beter er? Äckliga obscena trådar och kommentarer om kvinnors kroppar som flödar varje dag?

Tror ni att ni att inceldomen och hatet mot incels kommer att minska när ni beter er så svinigt eller? Tvärtom så bara förstör ni ryktet för incels ännu mer. Genom att bekräfta de föreställningar som redan finns

Min text här ovan var inte nödvändigtvis riktad till dig (Postman) personligen om du nu är en av de få män som sköter sig härinne. 

Men mitt råd kvarstår - vill ofrivilligt sexlösa män ha sympati så får de börja bete sig anständigt. Riktat till de som hålls härinne med sitt störda beteende.
    Finns såklart män som beter sig dåligt. 

Men många behandlar inte heller män som saknar sexpartner så bra. 

Jämför själv hur du resonerar troligen om sex jämfört med annat?
    Skulle du exempelvis sagt att någon som bryter bena är en looser och förtjänar inte att få gå? 
    Exempelvis många kan säga olika saker som de aldrig skulle säga, men de gör det när det handlar om sex. 

Det kan leda till ilska mot samhället och man vill hämnas exempelvis genom att vara otrevlig tillbaka.

Många resonerar annorlunda också till vissa andra sexrelaterade problem, exempelvis prostitution, kvinnor som har många sexpartner etc.
  • Anonym (Jämförelse)
    Anonym (För gifta sexlösa män) skrev 2023-12-19 20:10:19 följande:

Jag har en viss sympati för sexlösa gifta män. Jag riktigt känner ångesten genom texten när jag läser från sådana män. Det är ett av mina life goals att min man aldrig skall bli en sådan man.

Men jag har blivit avtrubbad för incels, där känner jag inte längre någon sympati.

Du är en konservativ kvinnor som tycker att utvalda män har ett behov att få sex?
  • Anonym (Jämförelse)
    Anonym (För gifta sexlösa män) skrev 2023-12-19 20:48:21 följande:
    Anonym (Jämförelse) skrev 2023-12-19 20:16:39 följande:
    Du tycker du är skyldig något till olika män men du har bara sympatin åt vissa män. 
    Jag har aldrig sagt att jag är skyldig en man något. Jag sa att jag vill inte att min man blir en sådan. Jag kan inte kalla mig särskilt konservativ, men min fästman är konservativ av sig på många sätt:) Han är min så jag tror och hoppas han har ett behov av att ha sex med mig. 

Då är i alla fall inte någon kvinna som är i närheten att kallas feminist 
  • Anonym (Jämförelse)
    Anonym (Jakob) skrev 2023-12-19 23:03:30 följande:

Jag är för ful och för tråkig för att kvinnorna ska finna mig intressant. Jag är den jag är. Jag kan inte låtsas att vara någon annan. Varför skulle jag ha sympatier för det? Jag kan knappast vara den förste i världshistorien som kommer att gå genom livet ensam. Inte tal om någon offerkofta här utan klara fakta.

Så om kvinnor tycker du är attraktiv så ska du få sympati då? 
  • Anonym (Jämförelse)

Jag är för ful och för tråkig för att kvinnorna ska finna mig intressant. Jag är den jag är. Jag kan inte låtsas att vara någon annan. Varför skulle jag ha sympatier för det? Jag kan knappast vara den förste i världshistorien som kommer att gå genom livet ensam. Inte tal om någon offerkofta här utan klara fakta.

Det finns många som dött i historien i cancer men kan fortfarande få sympatier.

Att ha sympati är inte samma sak som offerkofta
  • Anonym (Jämförelse)

Så det är enbart vad kvinnor tycker som är det viktigaste?
    Du har också en rätt att ha en åsikt om dom. 
  • Anonym (Jämförelse)
    Anonym (Nej) skrev 2023-12-19 22:24:19 följande:
    Det är inte sexlösheten i sig som kvinnorna härinne kritiserar utan snarare er egen oförmåga att lyssna och ta till er av de råd ni får. Plus allt upprepande trams som folk tröttnar på. Allt trollande. Alla tramsiga porrtrådar som ni förstör forumet med. Sluta med detta. Familjeliv är ingen telefonsexlinje som sagt. 

Ja du, är ni otrevliga och vill "hämnas" härinne så räkna med att få samma behandling tillbaka. 

Sluta posta mina inlägg flera gånger kan du också sluta med. Apropå trams. 
    Ni var otrevliga från början. 
    Så det blir inte att man får samma behandling tillbaka 
  • Anonym (Jämförelse)
    Anonym (Lisa) skrev 2023-12-19 22:24:05 följande:
    Nej och ja..Jag känner ingen sympati alls för incels som ska skylla sin ensamhet eller att dom aldrig får ligga på kvinnor.
    Som många här på FL..som skyller på kvinnor varför dom aldrig får ha sex eller aldrig haft ett förhållande.Som ser sig själva som ett offer.
    Och inte fattar att det är dom själva som måste ändra sig OM dom nu vill träffa någon. men dom kommer ju aldrig träffa en kvinna för dom kan inte ändra sig och gillar ju inte ens kvinnor.

Däremot män som är snälla o trevliga och inte skyller på kvinnor för att dom aldrig fått till det kan jag känna sympati för..
    Det blir naturligt att du skyller på männen. 
    Du skyller också på någon annan då. 
  • Anonym (Jämförelse)
    Det är inte sexlösheten i sig som kvinnorna härinne kritiserar utan snarare er egen oförmåga att lyssna och ta till er av de råd ni får. Plus allt upprepande trams som folk tröttnar på. Allt trollande. Alla tramsiga porrtrådar som ni förstör forumet med. Sluta med detta. Familjeliv är ingen telefonsexlinje som sagt. 

Ja du, är ni otrevliga och vill "hämnas" härinne så räkna med att få samma behandling tillbaka. 

Du svarar inte på det som jag skrev 
  • Anonym (Jämförelse)

Du skriver själv att det skulle handla om att hämnas men du missar ändå att man gör det för ni gjorde något
Svar på tråden Har du sympati för ofrivilligt sexlösa män?