-
Jaaaa så hemskt är det!!!😔tänker var ber man om blodprov! UL är hos min läkare som skickade min remiss för ivf!PÅ Rmc har jag inte tid för UL förrän 29/4 , de hade fullt! Så min andra läkare är snäll och kollar nu! För om de nu slår ett hjärta på måndag, behöver man ändå ta blodprov på hgc?❤️LinneaWookie skrev 2024-04-03 10:21:33 följande:Håller alla tummar! Man blir ju nojig för minsta lilla och det känns som varje dag är en evighet. Jag skulle nog också be om ett blodprov för att få lite lugn i sinnet. Det är säkert ingen fara alls
-
Tack snälla alla för peppandet! Ni är så förstående och underbara❤️❤️Razorcrest skrev 2024-04-03 10:23:59 följande:
J00san: Åh, tänker också att det inte behöver vara något fel Läst flera som haft svaga positiva gravtest som ändå blev hur bra som helst :) Håller tummarna för dig på måndag
Jag har precis kommit hem efter första UL inför FET. Tagit letrozol och har två äggblåsor på gång, men inte tillräckligt för ovitrellen ännu (tror de var ca 11-12 mm). Ska tillbaka nästa vecka och då är det förhoppningsvis dags! Mycket väntan blir det, men vad gör några dagar till i det stora hela :) Om allt går enligt plan blir återföringen på min födelsedag så hoppas det är ett gott tecken :)
gud vad spännande med FET!! Tänk om de blir på din födelsedag , då är det meningen! Håller alla tummar 🙏❤️ -
-
ja usch sån sorg och tomhet❤️❤️ja de känns skönt!Ellalis skrev 2024-04-08 10:34:44 följande:Åhhh vad ledsen jag blir för din skull! Var med om samma somras (bara en liten säck och fick ta piller för att få ut det) så vet hur det känns. Man känner sig helt tom som du säger men tiden läker såren Massa massa styrke kramar till dig Skönt att läkaren är fantastisk och att han vill undersöka mer!
-
Tack❤️❤️❤️EFW skrev 2024-04-08 10:49:01 följande:Ååå så tråkigt! Skickar massa kramar ❤️❤️❤️
Du ska se att undersökningen kommer gå galan! Heja er!! -
Tack alla fina tjejer för er omtanke❤️❤️❤️så glad man har er och kunna prata med och som förstår precis hur man känner! Är så otroligt tom just nu! Vill bara få ut det och sörja💔💔
-
Tack fina du❤️❤️EmmyLO skrev 2024-04-08 18:16:18 följande:J000ssan: Så tråkigt att höra, beklagar verkligen. Låter klokt att ta tid och utrymme att sörja. Skickar styrka och kramar
Nu var det ett tag sen jag skrev eller var inne i tråden.. Blev ett naturligt uppehåll efter äggplocket i februari och i väntan på att få göra FET (har känts som en evighet) men nu har jag typ läst ikapp.
Fick äntligen mens förra veckan och bokades in på ultraljud nu på torsdag. Enligt NC beräknas ägglossning 22 april. Blottar min okunskap, men antar att det är då återföring ska ske om man gör i naturlig cykel. Fick nog det förklarat för mig men jag körde bil just när de ringde och hade fullt sjå med att minnas tiden för ultraljudet...
Så spännande för er som väldigt snart ska få göra återföring. Och er som nyligen gjort återföring! Håller tummarna för er! Har ni förberett/eller ska ni förbereda er på något särskilt sätt?
åh så spännande med återföring! Håller alla tummar❤️ -
Tack❤️❤️ ja de känns skönt och ha honom vid sidan av rmc som kan göra det lilla extra som dem inte kan! Så tacksamGrönaLjuslyktan skrev 2024-04-08 19:24:32 följande:
Åh J000ssan, så ledsen för din skull 😔 Massa styrkekramar ❤️
Så bra med en läkare du känner tillit till.
-
theremustbeabetterway skrev 2024-04-25 09:57:01 följande:
Vårt plus blev ett minus och en till kemisk graviditet att lägga till på de två andra vi fått sen vi började med IVF.
Beklagar verkligen💔vet hur det känns! Har mina senaste haft 2 kemiska och en MA!
har de sagt något till dig om utredning el att prova något annat? Tänker på dig ❤️
-
Grattiiiisss❤️❤️håller alla tummarEmmyLO skrev 2024-05-02 17:07:40 följande:
Gjorde återföring av 5-dagars förra veckan och testade negativt dagarna efter men (svagt) positivt igår! ❤️ Med tre olika test och två olika märken? Känns så overkligt - mitt första positiva test, ever! 🥹 Är fortfarande helt skakis när jag tänker på det, och livrädd för att den inte ska vilja stanna?