IVF/ICSI 2024
Vårt plus blev ett minus och en till kemisk graviditet att lägga till på de två andra vi fått sen vi började med IVF.
Vårt plus blev ett minus och en till kemisk graviditet att lägga till på de två andra vi fått sen vi började med IVF.
Gjorde återföring av 5-dagars förra veckan och testade negativt dagarna efter men (svagt) positivt igår! ❤️ Med tre olika test och två olika märken? Känns så overkligt - mitt första positiva test, ever! 🥹 Är fortfarande helt skakis när jag tänker på det, och livrädd för att den inte ska vilja stanna?
Tack så mycket Razorcrest! 🥹 Är jätteglad för dig också! ❤️ Har det börjat sjunka in? Hur mår du, utöver oron? Tänker mig att oron nog är helt naturlig i och med att vägen hit har varit svår och utmanande, men hoppas att vi båda ska finna lite ro snart. Min sambo har fortfarande så svårt att ta in detta och ?vill vänta in test på officiella testdagen?, hehe.
Hur gjorde du förresten med proggisarna, slutade du på officiella testdagen?
För snabb på att skicka 😂 Tänkte fråga när du har testdag? Jag går nämligen också hos livio så tänker att det borde vara samma. Jag ska få tillbaka en femdagars på måndag 🥰
Tack så mycket! 💗🙏
Vad spännande med återföring på måndag! Håller alla tummar!
Jag har testdag 8/5 men kunde inte hålla mig 🙈
Ja, det är otroligt svårt att greppa? samtidigt som hjärnan och tankarna rusar iväg 🙈
Wow, det blir väl typ inte tidigare än RD5 🥰 Precis, blev instruerad att sluta på testdagen oavsett resultat. Tror jag kommer ringa in redan på måndag, känner som du att jag så himla gärna vill dela detta med någon ytterligare! 🥹❤️