BubblanJ skrev 2024-02-28 19:35:07 följande:
Åh missade att du hade uppdaterat här om UL! Tycker drt är lätt att missa inlägg här på FL.
Men det var väl bra siffror? Jag är inte helt insatt egentligen vad som är bra och inte men det låter bra 😅 jag hade ju 10 st totalt som dom trodde på på första UL och nästa UL 3 dagar senare hade jag 19 st så känns dom kan växa på sig rätt snabbt.
Ska du fortsätta med samma dos på sprutorna?
Så skönt att du inte känt av det ju 🤗 Visst tar du Gonal-F? Det kanske är bättre än Menopur som jag tog, jag var enormt trött och hade småirriterande huvudvärk varje dag 😬
Ja det är så lätt hänt 😅 Ibland hinner man läsa och ibland så rasslar det in massor i tråden 😊
Ja hon sa att jag svarade bra på dosen och att allt såg fint ut. Fick inte veta hur små de små var så antar att vad som helst kan hända. Men hoppas att det är ägg i de 11 som växt till sig hitills 😍
Nu ska jag ska fortsätta med samma dos och sedan nytt ull på fredag. Antar att jag får en tid för äggplock då om man inte ska göra ett ul till innan 😁
När får ni veta hur befruktningen gått?
Har också glömt att meddela att det är helt ok att ta loratadin under ivf. Har ingen påverkan eller inverkan 😊