Eulalia84 skrev 2024-12-15 12:33:32 följande:
Va tråkigt att det inte ville fästa❤️ Tyvärr höll det sig inte för mig heller. Jag fortsatte blöda och testen blev negativa så den ville inte stanna kvar💔
Såg att ni ska få mer utredning, hoppas den ger något och att stimulerad cykel gör susen.
Jag har fyra misslyckade återföringar nu och frågade kliniken om man bör göra någon utredning eller göra något annorlunda för att öka chansen men dom säger att det inte finns något att göra, att allt beror på embryot och fler återföringar ökar chansen. Så där får jag tyvärr ingen hjälp😅 Vi har bara ett försök kvar och det börjar kännas lite hopplöst.
Åh, vad ledsen jag blir för dig 💔 så tufft när man först tror att det äntligen har gått.
Jag var på undersökning av livmodern igår. Allt såg bra ut. Hon tog också odling. Ska ta blodprov i januari för att följa upp TSH och ska också få ta AMH (pga att jag uttryckt oro, vår läkare är så bra❤️).
Det blir ny FET i januari i stimulerad cykel. De ska också göra assisted hatching och embryoglue den gången. Vet inte riktigt om jag tror på att det hjälper, men känns skönt att de är villiga att testa nya saker. Känns konstigt att din klinik inte gör någonting mer?
Ett försök, menar du att ni har ett embryo i frysen eller en omgång ivf kvar?