IVF/ICSI 2024
Idag har även jag gjort FET, med en 5 dagars. Var väldigt nervös innan att vi skulle komma dit och så skulle inte upptining ha fungerat eller något annat strul, men allt gick bra! (tror att jag var nervös bara för att när vi skulle göra ET efter äggplocket på dag 5 så kom vi dit men fick inte göra ET för blastocysten behövde mer tid att utveckla sig, så var rädd att det inte skulle gå vägen den här gången heller).
Men nu är det gjort, första gången! Jag var kissnödigt också och det lät på dem som att dem fick en bra bild på UL för placeringen. Bara att vänta och hålla tummarna nu då usch vad jobbigt men försöker vara positiv nu och anta att det ska gå vägen testdag 25/6, har aldrig varit testnarkoman tidigare så kommer bara att vänta på 25:e eller mens. Om jag inte får supersymptom på graviditet förstås, då kommer jag nog ta ett test för att slippa fundera
Jag har fått testtag den 21/6. Har under det senaste 1,5 året testat såååå mycket och insåg till slut att det bara var psykiskt påfrestande. Mådde mycket bättre när jag slutade testa hela tiden och bara väntade på mensen. Blir liksom bara en dag av nederlag då. Så nu tror jag att jag ska kunna hålla mig till testdagen, MEN det är ju ny situation nu så kan inte lova nåt 😅
Håller tummarna för oss🥰🌸