Inlägg från: Anonym (A) |Visa alla inlägg
  • Anonym (A)

Exakt vad tillför kvinnor i relationer?

Anonym (Sann Kärlek är värdefullare än guld) skrev 2023-11-28 18:18:44 följande:

Pröva lev utan dem i relationen/familjen barn måste ingå för att perspektivet ska bli trovärdigt som möjligt, så får du se. Du kan ju inte titta på det från evighetssingelhållet. Då fattar man ju ingenting och kan ju inte ens föreställa sig vad en relation är knappt. Jag förstår på din fråga att du sannolikt aldrig haft nån eller fått uppleva en intim och nära kärleksrelation?

Håller med
  • Anonym (A)
    Anonym (On point) skrev 2023-11-28 20:09:36 följande:

Tror att både män och kvinnor kan klara sig fint som singlar. Det enda de avstår från är fasta relationer. Det finns gott om singlar som har ett väldigt utvecklat socialt liv med både vänner och bekanta, erotiska äventyr och tillfällig romantik.

Jag tror att det handlar om man trivs med sig själv och att vara ensam

Det tror jag med
  • Anonym (A)
    Kotti skrev 2023-11-28 22:16:49 följande:
    Jättebra fråga till en urbota dum frågeställning.
    Ja, verkligen
  • Anonym (A)

Kärlek och gemenskap är underbart

• Anonym (A)
    Anonym (Oerfarenhet?) skrev 2023-11-29 14:49:18 följande:

Till #116
    Hoppas att du sätter ER BÅDA lika mycket i fokus som hon gör.
    Min erfarenhet är att män ofta är så nöjda med att det är kvinnan som är den som känslomässigt bryr sig och är mån om att vårda relationen och andra relationer runt omkring. Det är oftast kvinnor som hör av sig till vänner och ordnar så att man kan träffas parvis. Det är oftast kvinnor som kommer ihåg födelsedagar och gratulerar.
    Men om ni båda fungerar på det sättet, är det bara att gratulera..

Håller med
Svar på tråden Exakt vad tillför kvinnor i relationer?