Inlägg från: Kvittning |Visa alla inlägg
  • Kvittning

Exakt vad tillför kvinnor i relationer?

Det finns väl ingenting unikt som man kan säga att kvinnor/män tillför till en relation utöver förmågan att bli mamma/pappa. 

Och tack vare att det är på det sättet så kan man idag välja att vara frivilligt singel framför att vara i en dålig relation. 

Jag lever i en vad jag tycker lycklig relation och har gjort det de senaste ca 20 åren. Om den skulle ta slut så ser jag inte att jag skulle ge mig ut på jakt för att starta en ny relation. Jag är med min man för att jag älskar honom och trivs med att vara med honom på många olika plan, gissar att han är med mig av samma anledning.  Men kan inte se att någon av oss egentligen behöver den andra av några praktiska anledningar. 

Är en jättemärklig fråga för det finns ju ingen spm tvingar andra in i relationer så om man tycker att kvinnor eller män inte tillför något så är det ju bara att låta bli att ha en relation. Och verkligen ingenting att ställa någon stackars kollega till svars för att redogöra vad ens egna kön ev kan tillföra.

Svar på tråden Exakt vad tillför kvinnor i relationer?