• Trent

Exakt vad tillför kvinnor i relationer?

Anonym (hyr) skrev 2023-11-28 10:01:52 följande:
    Off topic.
    Exakt vad tillför kvinnor i relationer?
    Jag tycker det är gulligt att du inte korrigerar dig själv.

För att använda två nick i samma tråd krävs en viss finess. Tror du en kvinna skulle kunna tillföra det kanske?
  • Trent
    Karl Alexander skrev 2023-11-28 10:19:06 följande:
    Ingenting. Vare sig kvinnor eller män tillför något till relationer förutom fysisk närhet och sex.
    Tukt skrev 2023-11-28 10:17:00 följande:

Kan tycka det är bra att ifrågasätta normer och hur vi lever. Det finns ju inget som säger att vi blir lyckliga av att följa gamla relationsmönster.
    Å andra sidan, om man heller inte förstår att allt i en relation är inte sådant som går att spalta upp och konkretisera, så är man nog heller inte själv ämnad för relationer. Och då är det ju bra om det inte finns så mycket tvingande normer om hur en ska leva.

OFF-TOPIC! Nu slipper du svara på egna inlägg.
  • Trent

Ponera att alla människor på hela jorden håller med dig. Vad blir då nästa steg?

• Trent
    Karl Alexander skrev 2023-11-28 12:25:31 följande:
    Många kvinnor vet att det jag säger är sant, så de försöker som vanligt att skifta fokus och börja prata om män istället.
    Du kunde inte hålla dig från att svara på dig själv? Det är ännu gulligare!
  • Trent
    Karl Alexander skrev 2023-11-28 12:48:55 följande:
    Klart det gör. God mat är god för att den är lagom salt, söt eller bitter, en perfekt smakupplevelse där alla smaker kompletterar varandra.

En bra film går att analysera varför den är bra. Samma sak med semester.

Det är kul att folk sitter och anklagar mig för att vara autistisk, när det i själva verket är de själva som inte klarar av att tänka ordentligt, utan bara gå på känsla.
    Du använde själv dina känslor när du formulerade det här inlägget.
  • Trent
    Karl Alexander skrev 2023-11-28 12:34:32 följande:
    Jag har fortfarande inte sett ett enda konkret argument för hur kvinnor duger till något annat än fysisk närhet och sex. Det är mycket flum, mycket anklagelser, mycket gissningar, lite konkreta exempel.
    Jag har fortfarande inte sett något konkret från något av dina alias i tråden. Diskussioner i all ära men det är ju bara flum. Låt oss bli konkreta! Vad vill du uppnå?
  • Trent
    Anonym (Brent) skrev 2023-11-28 12:57:14 följande:
    Lämna honom i fred. Han är ett geni!
    Tack (jag håller med).
  • Trent
    Anonym (Brent) skrev 2023-11-28 12:58:31 följande:
    Ingen orsak. Jag är inte så korkad själv.
    Nä du verkar klipsk och trevlig. Ska vi ta en kaffe nån dag?
Svar på tråden Exakt vad tillför kvinnor i relationer?