Är jag bara genomkass ?
Fattar att det är tufft, men människor kan säga konstiga saker i lägen där de känner ett behov av bekräftelse. Jag kan känna igen mig i din sambo, inte i att varit otrogen, men jag hade eventuellt kunnat vara det om jag känt mig otillräcklig och förbisedd. Jag hade också kunnat säga saker som att jag älskar att få sperma i ansiktet eller bli knullad hårt, det gör jag, men mest för att det är bekräftelse både när jag säger det och när jag har det. Det gör att jag i stunden känner mig tillräcklig och som att jag duger. Med min man har vi "vaniljsex" där han alltid bryr sig om mig och jag alltid kommer och aldrig kommer över mitt ansikte... Det sexet är 1000 gånger bättre än något hett straffknull, framför allt är det intressant i längden och bygger på ömsesidighet och ömhet. Det kan vara roligt med rough vanilj, men hade känts töntigt med något mer än så med honom.
Jag fattar att det är sämst att känna sig otillräcklig och osexig, men jag tänker att det ligger hos dig (men självklart har hon gjort fel som varit otrogen det försvara jag inte). Så om du vill satsa på relationen så skulle jag försöka släppa den känslan om det går, kanske gå i terapi? Förstår att du inte litar på henne, men jag tror verkligen att din sambo är ärlig när hon tycker att ert sexär bra... Det andra är bara bekräftelse och någon fantasi där en för en gångs skull duger, medan det ni har verkar "äkta", vilket kanske ser lite tråkigare ut utifrån sett, men är så mycket bättre och framför allt verkligt.
Men i längden är det väl lite som tidigare svar säger, du behöver fundera på om du kan gå vidare eller om det är dags att lämna. Jag tycker att det låter som att relationen är bra, och hade själv kämpat för den, kanske just för att jag verkligen relaterar till din fru... Sen försvarar jag henne inte, det är självklart inte okej att vara otrogen, men ibland gör en dumma saker, säger dumma sker och bekräftelse kan vara ganska berusande.