Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?
Hatar detta läge rejält
Skriver du på dejtingsidorna att du inte har kompisar eller hur skulle de veta det?
Matchningar är inte detsamma som att ha en relation.
Kan du inte ha socialt umgänge kan du inte ha flickvän.
Så det du borde göra är att utmana dig själv och träffa nytt folk (inte bara tjejer) att hänga med.
Skriver du på dejtingsidorna att du inte har kompisar eller hur skulle de veta det?
Matchningar är inte detsamma som att ha en relation.
Kan du inte ha socialt umgänge kan du inte ha flickvän.
Så det du borde göra är att utmana dig själv och träffa nytt folk (inte bara tjejer) att hänga med.
Fast de väljer fortfarande aktivt att matcha med mig så...
Fast hur ska man då kunna flörta upp till relationer som rätt många gör?
Ja, jag försökte var med kåren ex.
Hur går det med jobb?
Hur går det med CSN till hösten?
Hur länge kan du bo kvar och göra ingenting innan sparpengarna tar slut?
Varit på 2 arbetsintervjuer (den svenska arbetsmarknaden är sönderreglerad och inte flexibel för unga)
Kollat CSN men högst otydligt.
Ska flytta ut sista april oavsett men min hyresvärd är riktigt dålig oavsett. Siktar på att vara anställd innan sista april oavsett då jag aktivt söker jobb.
Ha ha ha!
Skapa något revolutionerande som jag kan dra in miljoner på för att skaffa vänner inom företagsvärlden?
Jättemycket och jättebrett
Har tagit 10 eller 13 poäng tar tid att räknas in
Inom Storstockholm, flyttar om i rummet bland annat och kan inte kommunicera utan skriver på riktigt lappar för hon uppenbarligen inte kan prata ordentligt. Kolla den tråden om det om värden
Är bara en kurs och omtentan är i Juni för den specifika kursen (en geografisystem)
Ja, men enkla språkkurser i Norska bör gå iaf. Jag kan läsa på NRK utan problem samt förstår även när ex Martin Johnsen pratar Norska ex. Norska är rätt enkelt.
Du vet att du inte får CSN i höst utan att ha tagit poängen? Vad ska du göra då?