• Anonym (X)

Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?

anonym05swe skrev 2025-02-22 23:11:53 följande:
    Är det så konstigt att vilja ha integritet någon gång? Vad för syfte skulle andra ha av informationen? Är det så fel att någon gång kunna ha någon integritet? 

Inte sagt det
    Så alla kan få veta det?
  • Anonym (X)

Har du koll på om du får CSN i höst?
    Annars stärker det min teori om att du bara undviker jobbiga saker.

• Anonym (X)
    anonym05swe skrev 2025-02-23 17:11:42 följande:

Är inte sådana typer av personer jag umgås med, jag träffar bra folk. Vadå "har du bara åsikterna tills du är tillfreds"? Antar att du skämtar 

Jo, det är för jag är kär det är svårt att komma på vad jag ska skriva. Har varit attraherad av andra men inte fått känslor som nu. 

Nej

Nej, är man kär är det inte svårt att komma pp vad man ska skriva, då vill man prata om ALLT med den man är intresserad av.
  • Anonym (X)

Hallå Ts?
    Ska jag tolka din ovilja att svara som att jag har rätt?

Anonym (X) skrev 2025-02-23 14:03:31 följande:

Har du koll på om du får CSN i höst?
    Annars stärker det min teori om att du bara undviker jobbiga saker.

• Anonym (X)
    anonym05swe skrev 2025-02-23 22:38:35 följande:
    Jag har kollat
    Och?
  • Anonym (X)
    fornminne skrev 2025-02-24 02:30:50 följande:
    Har hon bjudit ut dig en gång? Vad handlade det om?

Skulle ni träffas bara du och hon, eller bjöd hon flera? Stor skillnad.
    Hon och vänner skulle på konsert och sa att ts kunde hänga på.
    När han tog det på allvar och började planera ghostade hon honom i 5 veckor och sen kunde hon plötsligt inte gå.
  • Anonym (X)
    fornminne skrev 2025-02-24 08:35:37 följande:
    Hon bjöd alltså MED honom, inte UT honom?

Och TS förstår inte skillnaden?

Han verkar tolka in mycket som inte finns där. Att hon är trevlig och öht tilltalar honom, samt svarar på hans dm, tar han på största allvar. Det verkar räcka för att hålla hans hopp vid liv, och det är ju egentligen hans ensak. Han skadar ingen. Han lurar ingen annan än sig själv genom att fortsätta som han gör.
    Inget tyder på ut, men TS tolkade det så. När han började försöka fråga om detaljer slutade hon svara  i flera veckor och när de skrev igen hade det dykt upp nåt. Jag är helt säker på att hon gick med kompisar som planerat.
  • Anonym (X)
    Anonym (...) skrev 2025-02-24 10:58:23 följande:
    Hon kanske trodde han inte skulle ta det på allvar, men ändå det där var väl inget sjysst?
    Jag tror hon kan ha menat det som Häng på oss nästa gång men drog öronen åt sig när han tolkade det som bara de 2.
  • Anonym (X)
    anonym05swe skrev 2025-02-27 19:37:21 följande:
    Varit närvarande när vi setts osv, ha i åtanke att jag innan detta aldrig haft flickvän heller eller ens fått känslor på typ 5-6 år heller. 

Inget särskilt iom hon inte vet om mina känslor. Vill öppna upp mig för henne dock
    Tänker du inget särskilt om att nån du kallar vän aldrig, aldrig hör av sig till dig trots att du skriver så sällan?
  • Anonym (X)

Har hon frågat dig hur det går i skolan i år?
    Om nej så är hon inte ens intresserad av att vara din vän.
    Om ja, ljög du för att undvika berätta om misslyckandet?

Svar på tråden Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?