Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?
Backar du då?
Du har själv valt att bära på dessa känslor så här länge. Du har ju inte velat bjuda ut henne. Du har t om skrivit att ni skulle ses efter lumpen. Så det är ju du som själv väljer att dra ut på det.
Du sätter dessutom upp en massa regler/hinder som gör att du inte kan bjuda ut henne. Klart det blir svårt då.
Du har själv orsakat detta, eftersom du inbillar dig att detta sätt är bättre än det du kallar modern dejting.
Hur vet du att hon är singel, vem har berättat det?
Jag kan visa det på flera sätt, behöver inte nödvändigtvis vara kramar men skicka signaler går.
Visa med kroppspråket och anpassa när jag talar med henne för att visa att jag bryr mig om henne. Försöka göra något speciellt för henne på plats.
Inte sagt att hon inte får ana det men vill avslöja det själv personligt.
Jag vet inte, jag vill att det ska leda till ett förhållande förhoppningsvis iaf om vi båda vill såklart
Ja, vi har haft intensiv ögonkontakt och dansat bredvid varandra så ja det har förekommit men inte jätteintensivt direkt. Vet inte hur jag skulle visa exakt eller exakt hur jag ska anpassa ur jag talar men snarare visa mina känslor utan att säga rakt ut.
Så jag bör tydliggöra avsikten helt? Nu kan hon tro jag är intresserad men inte helt veta alltså enligt dig?
Hon har frågat mig om saker lite grann och pratat först på plats dock så det behöver inte betyda något, tror det kan bli oss.
"I'm a fighter not a quitter"- Liz Truss
Jag är inte heller någon som ger upp i första taget.
Jag kommer inte ge upp bara för det inte gått helt enligt det jag önskade. (Ja, jag hade helst redan varit i en relation om det hade gått.) Det är inte enkelt att bli ihop med någon och jag vill fortsätta uppräthålla kontakten även efter studenten. Jag bryr mig om henne. Det är inte över.
"I'm a fighter not a quitter"- Liz Truss
Jag är inte heller någon som ger upp i första taget.
Jag kommer inte ge upp bara för det inte gått helt enligt det jag önskade. (Ja, jag hade helst redan varit i en relation om det hade gått.) Det är inte enkelt att bli ihop med någon och jag vill fortsätta uppräthålla kontakten även efter studenten. Jag bryr mig om henne. Det är inte över.
Din titel skriver för övrigt att du vill dejta henne, men det ändrades sen, hur kom det sig?
Bara för man inte har erfarenhet gör en inte till en dålig aktör i en relation..