Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?
JAG sade INTE att det skulle ske utan att det KAN ske. Sade inte att det garanterat skulle ske.
JAG sade INTE att det skulle ske utan att det KAN ske. Sade inte att det garanterat skulle ske.
Ja, fika eller middag går såklart men hon kan också se det som tråkigt eventuellt. Vill snarare göra något spännande och roligt.
Jo, det vill jag såklart. Vill bjuda ut henne såklart och ge komplimanger (redan skrivit det tidigare) men rädd för att hon ska tolka en komplimang fel. Det stora problemet i sammanhanget är kulturen i Sverige där det är emot normen att ens söka långsiktigt.
När har jag sagt att jag är nöjd? Har inte gjort det. Ska som sagt bjuda ut henne och om jag blir avvisad får det vara så. Detta krångel är inte trevligt direkt heller. Hade så gärna bara varit med den rätta redan i en stabil relation.
Vet inte heller direkt om den jag blir ihop med är ngn som går på barer heller, vet inte direkt om det är där eller på dylika ställen jag kan träffa den som söker samma sak som jag blir ihop med.
Att jag inte lyckats skaffa en livslång partner än ex. Vill stadga mig med rätt person så snart som det går.
Jag ska dessutom erkänna det för henne.