-
Meddelande borttaget
-
anonym05swe skrev 2024-12-30 00:55:57 följande:
Jag klarar det dock, inte bara mitt fel att allt inte gått vägen direkt.
Ja men jag ska göra det.
Vet inte liksom, beror på. Vill bara träffa rätt tjej och inte bli ihop med ngn för sakens skull.
Fast det verkar ju som att du vill bli ihop med henne för sakens skull, inte för att du är kär i henne. Du känner henne knappt, vågar inte prata eller skriva om vad du vill. Hon är ju bara en fantasi i ditt huvud.
Om du hade klarat det hade du redan gjort det. Finns ingen anledning till att vänta så länge som du gjort.
-
Fast du visar det ju inte, då kan det aldrig bli något mellan er.anonym05swe skrev 2024-12-30 15:00:56 följande:Nej har känslor för henne enbart. Absolut inte bara en fantasi. Bryr mig om henne på riktigt.
Att du ska bjuda ut henne är ju bara tomt prat, du skriver det hela tiden men gör det inte. Det är inte trovärdigt.
Är du inte rädd att hon ska hitta någon annan, eller redan har någon annan? -
Vem väntar i evigheter på en kille som bara tar ytlig kontakt med en?anonym05swe skrev 2024-12-30 16:13:15 följande:Jo det är hon absolut. Vet inte. Varför skulle du "dragit för länge sedan"? Jag har inte ljugit ex för henne och skulle säga mina känslor om hon frågade om det
Självklart väntar hon inte på att du ska bjuda ut henne, hon trodde kanske någon gång i våras att du skulle göra det, men nu förstår hon att det aldrig kommer att hända. -
Tror du hon är intresserad av att träffa dig?anonym05swe skrev 2024-12-30 20:38:08 följande:Jag kommer ju bjuda ut henne, är bara en tidsfråga om när. Bör jag ha gjort det tidigare? Kanske ja
-
Hade det bara varit en tidsfråga hade du frågat för länge sen. Ju längre du väntar desto mindre chans har du.anonym05swe skrev 2024-12-30 20:38:08 följande:Jag kommer ju bjuda ut henne, är bara en tidsfråga om när. Bör jag ha gjort det tidigare? Kanske ja
-
Är du inte rädd att hon redan har en kille?anonym05swe skrev 2024-12-31 17:49:59 följande:Ungefär det tror jag. Har inte haft känslor varje gång jag träffat henne dock iom att jag fick de efter andra gången jag träffade henne och insåg att jag har känslor för henne.
Ja men vill träffa henne igen -
Trist då att du slarvar bort dina chanser.anonym05swe skrev 2025-01-01 18:19:49 följande:Förstår att det blir svårare ja men samtidigt är jag också rädd för om jag skulle gått för fort fram tidigare. Jag bryr mig om henne på riktigt.
-
anonym05swe skrev 2025-01-01 18:57:52 följande:
Ja, det gjorde jag också i början med kåren men finns ingen av intresse för mig där direkt. Inte alls. Jag blir inte kär i personer enkelt heller och inte heller så jag bara söker en relation för jag är k-t direkt heller utan för jag vet vad jag kan bidra med i en långsiktig relation. Söker enbart en långsiktig och seriös relation. Skulle vara en bra pojkvän i en relation.
Vill bara spontant träffa den rätta utan att behöva tänka och krångla med det.
Och du har träffat henne 5 gånger. Men du gjorde inget. Nu har du facit.
-
Men det passar ju aldrig. Inte ens när du är ledig tar du dig tid att träffa henne.anonym05swe skrev 2025-01-01 19:02:16 följande:Har ju skrivit med henne en del och ska bjuda ut henne som sagt när det passar.
-
Jo, ditt beteende är konstigt för en kille som vill ha en relation.anonym05swe skrev 2025-01-01 19:15:58 följande:
Tror det har mer och göra med att jag faktiskt är lojal och seriös och inte direkt beter mig konstigt som vissa killar gör enbart för att få en relation.
-
anonym05swe skrev 2025-01-01 21:20:36 följande:Jag har behövt göra saker med familjen nu under julledigheten. Vill som sagt träffa henne.
Fast det har gått mer än ett år.
-
anonym05swe skrev 2025-01-03 22:50:36 följande:Ja? Vill fortsatt träffa henne liksom.
Ja, hur lång tid tror du har på dig?
Tror du på allvar att hon väntar på dig?