Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?
Det finns bara en i denna tråd som tror på vad du säger och det är du. Du tror att ord betyder något. Men det är handling som räknas.
Nej, jag pratar inte om en arrangerad relation utan om att växa ihop i en relation naturligt.
Jag vill träffas såklart men inte ha tråkiga dejter bara för att vara på en dejt.
Hur tänker du skriva då så hon inte missuppfattar dig?
Du har ju haft tid på dig att fundera.
Vet inte för beror på
Jo men är inte enkelt
Herregud jag har inte uttryckt att jag är intresserad heller så konstig tolkning av situationen.
Så skulle inte jag tolka det iom att vi pratat mycket och varit på eventen samt att jag inte uttryckt intresse heller.
Hon kan tolka det fel, det kan spridas, jag vet inte vad mer som kan riskeras?
För du inte vet hur normerna är idag, att ens bjuda ut är en så otroligt stor risk idag och så har jag ingen aning om de långsiktiga eller kortsiktiga.
Är inte så det bara är att göra X, Y sker. Är inte enkelt.
Du har haft snart ett år på dig att fundera.
Vad säger det dig att du fortfarande inte kommit längre? Att du är bra på det med relationer, att komma någon nära, väcka intresse?
Eller är det så att du har en massa hang-ups i ditt huvud som gör att du inte vågar?
Tydligt är att du har svårt med social interaktion. Ditt sätt att skriva där du upprepar samma saker om och om igen samt din taskigt meningsuppbyggnad. Om du pratar på samma sätt så kommer detta att misslyckas.
Du har fått många bra råd i tråden men du bryr dig inte om att ta dom till dig. Du är en ensam kille med problem som du inte vill kännas vid.
Resultatet ser vi i tråden.
Ja och det är jobbigt att göra samtidigt som det också är jobbigt att avvisas. Har ingen annan plan heller om jag blir nobbad.
Jag har bara upplevt motsatsen dvs bli nobbad och dylikt.
Du har ingen nu heller. Det enda du har är önskningar om att det ska fixa sig själv.
Så blir du nobbad fortsätter ditt liv som vanligt.