anonym05swe skrev 2024-08-25 12:40:11 följande:
Samtidigt så har jag inte berättat sanningen för henne. Vill verkligen att saker ska ske rörande relationer för nu är det helt dött verkligen. Om jag inte blir ihop med henne har jag ingen aning med vem jag kan bli ihop med alls. Vill bjuda ut henne verkligen. Ska skriva med henne idag iaf och kanske bjuda ut henne nu.
Så vad ska jag göra då enligt dig? Bara ge upp? Vill verkligen skaffa flickvän (helst henne) men om jag blir avvisad får jag bara försöka hitta någon annan. Dock så vet jag ingen annan jag kan se mig själv med nu alls.
Kärlek och dejting ska alltid vara så otroligt komplext och riskfyllt tyvärr. Hade helst bara velat träffa och bli ihop med någon utan att behöva stressa, krångla osv.
Du är 19 år, du har hela livet framför dig. Det finns andra där ute, även om du inte tror det nu.
Men det viktiga för dig är att dra lärdom av detta, att detta inte är ett sätt att få en flickvän på. Du måste förstå att du måste vara mer aktiv.
För henne spelar sanningen ingen roll. Hon är inte intresserad av dig, då hade hon redan tagit initiativ till att skriva t ex.