• Anonym (Do)

Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?

anonym05swe skrev 2024-06-01 01:28:15 följande:

Nej till det du antydde att jag skulle göra det du sade som inte stämmer. 

Nämn något som talar för att det inte skulle bli så som jag beskrivit? Och kom inte dragandes med att du umgås med henne aktivt osv på diverse event och att du inte DMar till andra tjejer, för det betyder inte ett skit.

• Anonym (Do)
    Anonym (Do) skrev 2024-06-01 01:42:42 följande:

Nämn något som talar för att det inte skulle bli så som jag beskrivit? Och kom inte dragandes med att du umgås med henne aktivt osv på diverse event och att du inte DMar till andra tjejer, för det betyder inte ett skit.

Kom igen, svara på det här!

• Anonym (Do)
    Anonym (Do) skrev 2024-06-01 01:42:42 följande:

Kom igen! Kan du inte svara på det här?
  • Anonym (Do)
    anonym05swe skrev 2024-06-01 15:02:10 följande:
    Jag värnar om henne och därför har jag skrivit med henne och aktivt ställt frågor och träffats på riktigt. 
    Hur gör man när man inaktivt ställer frågor?
  • Anonym (Do)

Du kan väl printscreena några exempel på hur er konversation så får vi se hur det ser ut?

Kanske kan vi komma med tips och råd på hur du aktivt ställer dina frågor osv. 

• Anonym (Do)
    Du kan väl printscreena några exempel på hur er konversation så får vi se hur det ser ut?

Kanske kan vi komma med tips och råd på hur du aktivt ställer dina frågor osv. 
  • Anonym (Do)
    anonym05swe skrev 2024-06-02 20:31:39 följande:
    Jag pratar om nya relationer inte relationer överlag. Är bra mkt svårare att bli ihop än att bibehålla en god relation.

Du måste förstå att du tänker fel här.

Om du har 1000 relationer som är långvariga och håller så är det 1000 stycken som blivit ihop. Om det på dessa 1000 stycken går ett par som gör slut efter ett litet tag så är det 1001 inledda relationer totalt. 1001 är mer än 1000, således är det enklare att bli ihop än att ha en långvarig relation. Hur du än vrider och vänder på det.

• Anonym (Do)
    anonym05swe skrev 2024-06-02 20:31:39 följande:
    Jag pratar om nya relationer inte relationer överlag. Är bra mkt svårare att bli ihop än att bibehålla en god relation.

Om du har 1000 relationer som är långvariga och håller så är det 1000 stycken som blivit ihop. Om det på dessa 1000 stycken går ett par som gör slut efter ett litet tag så är det 1001 inledda relationer totalt. 1001 är mer än 1000, således är det enklare att bli ihop än att ha en långvarig relation. Hur du än vrider och vänder på det.

• Anonym (Do)
    Anonym (Do) skrev 2024-06-02 20:35:34 följande:

Tycker du fortfarande att du har rätt angående att det är enklare att bevara en relation än att bli ihop?

Svar på tråden Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?