Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?
Så nu är det fika efteråt, innan skrev du innan. Du bara skjuter på det .
Så nu är det fika efteråt, innan skrev du innan. Du bara skjuter på det .
Nej, men du har ju en tråd om modernt dejtingliv, som du inte klarar av. Men du är alltså ok med att hon kan ha haft flera sexuella relationer som inte varat så länge?
Dessutom skulle jag inte överhuvudtaget överväga någon annan än den personen i detta nu. Är för lojal för det.
Vilket betyder att du kan göra det igen.
Du skriver mkt hur du vill och ska göra, men du gör det inte. Så du är inte vidare trovärdig.
Fast det är ju skillnad, hon är väl inte kär i dig och sitter och drömmer om ett livslångt förhållande?
Om du kan dejta andra medan du är kär i en annan, så kan du säkert bli ihop med någon annan snabbt efter ett uppbrott också.
Det är väldigt tydligt att du tycker och skriver en sak men gör något annat. Dessutom har du ingen erfarenhet av förhållande. Du tror du vet hur det ska fungera nen du har verkligen ingen aning.
Inte ens dejting fixar du. Du vågar inte bjuda ut henne och sedan dejtar du någon du inte gillar. Oseriöst och räddhågset.
Dessutom skulle jag enbart göra allt för hon jag gillar, inte för hon jag gått på dejt med. Har enbart känslor för hon jag föll för och inte hon jag gick på dejt med.
Är på apparna ifall mitt hjärta krossas enbart.